linky Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 Vi har ikke bestillt bryllupskaka enda.gifter oss 30.april. er det på tide å bestille kaka nå, eller er det altfor tidlig?
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 Vi bestilte vår ca to måneder før, du kan sikkert bestille nå
linky Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2005 da noterer jeg det ned i planleggingsboka..regner med å bestille denne mnd.uff hadde nesten glemt kaka opp i all planleggingen, kom plutselig på det.mye å huske på ja..
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #4 Skrevet 9. februar 2005 Jeg hadde helt glemt å tenke på å kjøpe kaffe jeg :o lett å glemme noe ja hvertfall når jeg ikke drikker kaffe selv.
OleBrumm Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 Fra vårt bakeri fikk vi beskjed om at en uke før holdt. Men for å være på den sikre siden gjør vi det til helgen, 3 uker før.
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #6 Skrevet 9. februar 2005 Fra vårt bakeri fikk vi beskjed om at en uke før holdt. Men for å være på den sikre siden gjør vi det til helgen, 3 uker før. En uke før var ikke lenge :o tenk hvis ti andre brudepar er innom 4 uker før da? :klø:
linky Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2005 tror nok det lønner seg å bestille kaka minst 2 mnd i forveien. så er du ivertfall helt sikker..
Kjerst Skrevet 9. februar 2005 #8 Skrevet 9. februar 2005 Vi har allerede bestilt bryllupskaken, ca 6 mnd før bryllupet Det er kanskje litt tidlig, men bakeriet/kaféen som skal lage kaken tar bare 1-2 kaker til en helg. Synes derfor det ikke var noe å vente på.
Cajsa Skrevet 9. februar 2005 #9 Skrevet 9. februar 2005 Jeg hadde helt glemt å tenke på å kjøpe kaffe jeg :o lett å glemme noe ja hvertfall når jeg ikke drikker kaffe selv. Kaffe kom vi på å kjøpe på fredag! :o
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #10 Skrevet 9. februar 2005 Kaffe kom vi på å kjøpe på fredag! :o enda verre en oss. butikkene er åpne til seks på lørdag da så hade jo ikke vært krise.
OleBrumm Skrevet 9. februar 2005 #11 Skrevet 9. februar 2005 Tror ikke det er 10 andre som gifter seg i Kongsberg området i mars :D
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #12 Skrevet 9. februar 2005 OK, så det stod oslo i profilen din skjønner du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå