AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Hei, Var ofte stamkunde på Rå Sushi Majorstuen, men de la ned. De hadde en av de mer unike menyene som skilte seg ut fra 90 av 100 take-aways restauranter jeg har prøvd. I en avstand på 500 meter er det vel 7 andre sjapper. Og som statistikk viser så opererer de med en basic meny. Jeg prøver å lete opp sushirestauranter jeg aldri har prøvd, men da må jeg bevege meg nesten ut på landet. Har dere noen forslag til sjapper som selger noe litt mer unikt enn mainstream? Ikke i Alex Sushi-prisklassen, forresten. Anonymkode: c3dd7...4f0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Har hørt at Alex sushi skal være veldig bra så ville prøvd den Anonymkode: 3e3bd...fef
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 Jeg har prøvd Alex Sushi flere ganger, og de har faktisk ikke like stort utvalg som Rå hadde, i tillegg var prisen halvparten på Rå. Flytter ikke til Tromsø (der Rå holder til nå) kun for å få en variert meny. I store selskaper så greier alltid verten å få bestilt mye fancy sushi fra restauranter; men vet ikke om de kun lager spesialbestillinger til disse selskapene, for ellers så finner jeg ingen info på deres nettsider om at de engang selger sushi f.eks. Anonymkode: c3dd7...4f0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 Sushi er ment for å være simpelt og ikke overkomplisert, derfor finner du mye av basic meny. Du vil ikke engang kunne se fancy meny i Japans beste sushisted som har Michelin stjerne. Uansett så vet jeg at Mini sushi på Carl berner hadde noe spesielle meny og, liker veldig godt Vulkan futo maki og Red dragon og er veldig billig der. Skillebekk sushi er også ganske bra. Anonymkode: 2e0ef...8d0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #5 Skrevet 29. januar 2018 Kanskje Rå ble lagt ned i majorstuen, nemlig fordi de hadde mange uvanlige og ikke helt japanske sushi menyer. Ekkelt å putte jordbær og mange på sushi. Anonymkode: 2e0ef...8d0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Sushi er ment for å være simpelt og ikke overkomplisert, derfor finner du mye av basic meny. Du vil ikke engang kunne se fancy meny i Japans beste sushisted som har Michelin stjerne. Uansett så vet jeg at Mini sushi på Carl berner hadde noe spesielle meny og, liker veldig godt Vulkan futo maki og Red dragon og er veldig billig der. Skillebekk sushi er også ganske bra. Anonymkode: 2e0ef...8d0 De nevnte har jo nettopp kompliserte meny... 6 hours ago, AnonymBruker said: Ekkelt å putte jordbær og mange på sushi. Anonymkode: 2e0ef...8d0 Nei. Anonymkode: c3dd7...4f0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 Beste sushien jeg har spist her i landet fikk jeg på Hamar. Ikke at det hjelper deg ts Anonymkode: cd773...81e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #8 Skrevet 30. januar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: De nevnte har jo nettopp kompliserte meny... Nei. Anonymkode: c3dd7...4f0 Det er fordi du spurte om det, da ble det anbefalt. Men som AB sa så skal sushi teknisk sett være simpelt. Anonymkode: 2e0ef...8d0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #9 Skrevet 30. januar 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Beste sushien jeg har spist her i landet fikk jeg på Hamar. Ikke at det hjelper deg ts Anonymkode: cd773...81e Nei, men jeg kan godt dra litt utenfor Ring 3, hvis du vet? 1 hour ago, AnonymBruker said: Men som AB sa så skal sushi teknisk sett være simpelt. Anonymkode: 2e0ef...8d0 Helst ikke. Anonymkode: c3dd7...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå