Gå til innhold

BATHMATE, funker den?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har en mann som har prøvd bathmate? Altså en penispumpe som mannen skal bruke i dusjen for å bli større. Funker den?

Anonymkode: c4261...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir større midlertidig. Ikke varig.

Anonymkode: 004ee...ccc

• Liker 1
Skrevet

Ikke prøvd, men chatta med en mann som skrøt av hvor mye det funket og at jeg kom til å elske penisen hans spesielt etter han hadde pumpet den opp.
Tenker at det burde bli et mer vanlig verktøy blandt menn om det stemmer :)

Anonymkode: 3a6ca...b7f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt i rundt 1 år, etter halvt års tid måtte jeg kjøpe en større fordi den jeg hadde ble for liten. Jeg syns den virker veldig bra, blir veldig stor med en gang også går den tilbake til normalen etter noen timer. Men nå så syns jeg den har blitt tjukkere men ikke så mye lengere.. 

Anonymkode: a64a5...d3f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt i rundt 1 år, etter halvt års tid måtte jeg kjøpe en større fordi den jeg hadde ble for liten. Jeg syns den virker veldig bra, blir veldig stor med en gang også går den tilbake til normalen etter noen timer. Men nå så syns jeg den har blitt tjukkere men ikke så mye lengere.. 

Anonymkode: a64a5...d3f

Stemmer.

Min går fra Lengde 23 til Lengde 25. Omkrets 17 til Omkrets 20. 

Volumet endres betydelig på 20 minutt.

Responsen hennes? Hun elsker det.

Anonymkode: 82978...7a8

Skrevet

Noen med erektil dysfunksjon som har prøvd?

Anonymkode: 2aa67...764

Skrevet

Jeg syntes jeg fikk nedsatt følelse etter å brukt den. Penis ble midlertidig større (særlig tykkelsen), men uten samme følsomhet var det ikke like godt med sex. Kanskje noe å forsøke for de som plages med for tidlig utløsning?

Jeg fant ut at min penis er stor nok - selv om den er mindre enn det beistet som beskrives tidligere i tråden - så jeg pælma pumpa i søpla.

• Liker 1
Skrevet

Forsøkte med en tidligere kjæreste. Pumpet og pumpet, og ja, den ble litt større. Midlertidig. Men den ble på en måte oppblåst, og virket ikke så hard som tidligere, så begge kjente egentlig mindre under sex.

Skrevet
36 minutter siden, Sphere skrev:

Forsøkte med en tidligere kjæreste. Pumpet og pumpet, og ja, den ble litt større. Midlertidig. Men den ble på en måte oppblåst, og virket ikke så hard som tidligere, så begge kjente egentlig mindre under sex.

Sorry,men stakkars mann, ser for meg hans frustrasjon (galgenhumor) 💕 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry,men stakkars mann, ser for meg hans frustrasjon (galgenhumor) 💕 

Hah, det var jo bare morsomt. Fikk oss en god latter. :fnise:

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir større midlertidig. Ikke varig.

Det hjelper jo masse det :) Er jo bare midlertidig (under sex) som er viktig for oss damer hvertfall. Størrelsen på den når du er på jobb eller ser på tv merker jo ikke vi noe til :P

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer.

Min går fra Lengde 23 til Lengde 25. Omkrets 17 til Omkrets 20. 

Volumet endres betydelig på 20 minutt.

Responsen hennes? Hun elsker det.

Anonymkode: 82978...7a8

Oi, ja det kan jeg tro på ja! Heldig dame!

Hvis dette er så effektivt så skjønner jeg ikke hvorfor ikke dette er mer vanlig for menn å bruke???!

Anonymkode: 3a6ca...b7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...