Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig rart å skrive dette innlegget kjenner jeg... har ikke vært i denne situasjonen på 11 år....

Jeg testet negativt idag 6 dager før mens(tror jeg da siden appen ikke er helt til å stole på ang dager fra eller til) og ble superskuffa.. 

Utrolig merkelig følelse,siden jeg ikke forventet å reagere sånn..vi er vel ikke prøvere sånn PR definisjon men vi ønsker oss en liten en og vi bruker ikke prevensjon...

Jeg vet det er tidlig enda og burde ikke bli så skuffa men ble det alikevel. Har ingen å prate med det om heller siden ingen vet om det.. jeg vet heller ikke om de små symptomene jeg har er noe symptom eller bare hodet mitt som tuller med meg!

Dagene frem til helg går veldig seint ?! 👀☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forståelig, men det er jo fortsatt håp:) kanskje du kan opprette deg en dagbok ? 

Skrevet
1 minutt siden, Gakkepus skrev:

Det er forståelig, men det er jo fortsatt håp:) kanskje du kan opprette deg en dagbok ? 

En dagbok?

at jeg skriver ned når jeg får mensen osv i motsetning til appen ? Eller?  Vet ikke hvordan disse tingene fungerer ☺️

Skrevet

Tenkte på prøverdagbok 😊

Skrevet
Akkurat nå, Gakkepus skrev:

Tenkte på prøverdagbok 😊

Åja ☺️ Jeg vet ikke hva det er 🤦🏼‍♀️😂

Skrevet
1 minutt siden, Gakkepus skrev:

Screenshot_20180129-120449.png

Åååå Okei. Kanskje prøve det da? Hm.. 

men kan jeg spørre deg om noe? Siden det er kun du som svarer i tråden? 😂

Kan man ha negativ test men fremdeles symptomer på graviditet?

Jeg har en sånn følelse nederst i magen som når du venter mensen,men det bruker jeg aldri å få før dagen før eller samme dag som mensen skal komme. Og det er ikke før søndag-ish.. er det mulig ? 

Skrevet

Testen blir ikke positiv før fire dager før forventet mens, så det er absolutt mulig, ja. Du har rett og slett bare testet for tidlig :)

Skrevet
4 minutter siden, likning skrev:

Testen blir ikke positiv før fire dager før forventet mens, så det er absolutt mulig, ja. Du har rett og slett bare testet for tidlig :)

Det hadde vært så utrolig om det virkelig hadde vært en i magen men er redd bare hodet mitt spiller meg et puss og jeg innbiller meg saker og ting ! Håper ikke det da ☺️

Skrevet
1 minutt siden, likning skrev:

Du får ha lykke til:)

Tusen takk ☺️

Skrevet
1 time siden, BethD skrev:

Åååå Okei. Kanskje prøve det da? Hm.. 

men kan jeg spørre deg om noe? Siden det er kun du som svarer i tråden? 😂

Kan man ha negativ test men fremdeles symptomer på graviditet?

Jeg har en sånn følelse nederst i magen som når du venter mensen,men det bruker jeg aldri å få før dagen før eller samme dag som mensen skal komme. Og det er ikke før søndag-ish.. er det mulig ? 

Jeg regner med det. :) Er ikke alle som får positiv test 9-10 dpo.

Skrevet
1 time siden, Gakkepus skrev:

Jeg regner med det. :) Er ikke alle som får positiv test 9-10 dpo.

Jeg plukket testen opp fra søppelet og det var en svak strek der 👀 riktig nok flere timer etterpå, hva betyr det ????

Skrevet
9 minutter siden, BethD skrev:

Jeg plukket testen opp fra søppelet og det var en svak strek der 👀 riktig nok flere timer etterpå, hva betyr det ????

Testene skal strengt tatt ikke tolkes etter fristen er gått ut, men har hørt om folk som har vært gravide når det har skjedd. Du har testet ganske tidlig, vent til 12 DPO og test igjen :)

Skrevet
3 minutter siden, Aryamili skrev:

Testene skal strengt tatt ikke tolkes etter fristen er gått ut, men har hørt om folk som har vært gravide når det har skjedd. Du har testet ganske tidlig, vent til 12 DPO og test igjen :)

Ja , stoler ikke på det resultatet men merket jo at jeg ble fryktelig overrasket 👀👀😂

Skrevet
3 minutter siden, Aryamili skrev:

Riktig. Det samme skjedde med meg. Jeg plukket testen opp fra søppelet, og den var positiv. Endte opp med en positiv test vel og merke, men som Aryamili skrev over, testene skal ikke tolkes etter fristen er gått ut.

Lykke til! :)

Skrevet
Akkurat nå, Gakkepus skrev:

Riktig. Det samme skjedde med meg. Jeg plukket testen opp fra søppelet, og den var positiv. Endte opp med en positiv test vel og merke, men som Aryamili skrev over, testene skal ikke tolkes etter fristen er gått ut.

Lykke til! :)

Har Googlet fryktelig mye nå og såvidt jeg kan se så kan det skje ☺️ 

Jeg skal vente noen dager før jeg tar helt av! 😂 tusen takk ! 

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Ja , stoler ikke på det resultatet men merket jo at jeg ble fryktelig overrasket 👀👀😂

Lykke til, det er fortsatt håp! :smilbla:

• Liker 1
Skrevet

Du har jo testet veldig tidlig da. Men jeg fikk også sånn positiv lenge etter at jeg tok testen, og da var jeg gravid. Men positiv test (innenfor tiden) fikk jeg ikke før noen dager senere.

Skrevet
28 minutter siden, Ferny skrev:

Du har jo testet veldig tidlig da. Men jeg fikk også sånn positiv lenge etter at jeg tok testen, og da var jeg gravid. Men positiv test (innenfor tiden) fikk jeg ikke før noen dager senere.

Ja det er det jeg tenker også. Er nok altfor tidlig... så jeg prøver igjen om noen dager ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...