Gå til innhold

Tror jeg er bifil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen her som har erfaring med å stå fram som lesbisk/ bifil i voksen alder? Jeg er over 30 år og har for ei tid tilbake avsluttet et langvarig forhold med samboeren min. Jeg tror jeg er bifil men føler at det er vanskelig å vite helt sikkert. Kan man føle seg tiltrukket av samme kjønn uten å være lesbisk? Noen som har tips i forhold til det å komme ut av skapet? Jeg er redd for reaksjoner og stigmatisering. Føler meg dum som lurer på dette her men er så usikker. 

Anonymkode: 83c90...64d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

reaksjonen hjemme var "Åh, har du ikke alltid vært det? er det noe nytt du har funnet ut?" Også hadde vi en god middag med masse latter. 
Det er ikke så mange fordommer mot dette lengre, heldigvis :)

Skrevet

Ikke gjør det mer vanskelig enn det er. Du kan jo ta en tur ut på  lesbebar, eller legge inn en kontaktannonse og søk etter bifile jenter. Om du er usikker og redd så er det dessverre kun du som kan hjelpe deg selv i dette. Det er mange som kommer ut av skapet i voksen alder. Ikke skam deg, du er tro mot deg selv. Det er det viktigste av alt. Ønsker deg all mulig lykke til. Klem til deg.

Gjest Alterego666
Skrevet

Du er kanskje biseksuell, eller i en eksperiementerende fase på vei ut av et forhold. Bruk anledningen til å høste erfaring. Hvorfor dette behovet for å putte seg selv i en bås?

Skrevet

Jeg er biseksuell og fant ut av det i relativt voksen alder, var åpen om det med en gang og det har aldri vært noe negativt med det.Syns du skal være åpen jeg, det er det beste😊

Skrevet

Deilig oppdagelse. Trodde jeg skulle dødd første gangen jeg ble med en gutt hjem. Han holdt på med meg hele natta, jeg fikk orgasme om og om igjen :P

Anonymkode: fc407...080

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...