Gå til innhold

oppussing av bad

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Vi har sett på denne baderommsinnredningen, eller fronter da. Så nå trenger jeg interiør råd.

Vi har lyst på lime grønn på veggene ( blir m lys i bunnen og lasurolje over for å skape litt liv i veggen). Kan limegrønn kombineres med disse frontene?

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...101*13717*10136

eller bør vi ta denne typen

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...101*13717*10136

Har egentlig mest lyst på det første alternativet, men er usikker på om det kan kombineres med lime grønn]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok den første gang gå til limegrønt jeg. Enig i at den var penere!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke kvitt passer med limegrønn iallefall.Ser for meg at det vil virke kaldt. Tror den første kan bli fin til limegrønn. Men personlig så skjønner jeg ikke hvorfor alle skal ha limegrønn på veggene? Hadde det ikke vært mye finere med f.eks. kremfarge/eggeskallfarge på vegger og heller detaljer i limegrønt??

Men det er min mening da...

Skrevet

Enig med de foran her. Jeg ville ikke valgt den hvite.

Skrevet

Jeg synes innredningen i bøkfiner var finest og passer best sammen med lime.

Lime er en deilig farge, men hadde det vært opp til meg hadde jeg gjort som Gjest.Satset på lyse vegger og heller latt interiøret gå i lime.Da har dere muligheten til å forandre etter hvert og slipper bli lei fargen.

Men jeg tror uansett det blir kjempe fint :tommelsmil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil tro at limegrønn blir kaldt til bad. Skarpt lys osv...niks noe for meg. Ta den brune, iallefall ikke hvitt til limegrønn. Det blir kaldt-

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Takk for svar :)

Etter å ha tenkt meg om så har jeg tenkt det samme som flere her har sagt. Lyse vegger og lime på detaljer. Tror det kan bli bra.

Men så var det å overtale gubben da. Han skal absolutt ha farge på veggene. Han skjønner ikke at det går an å bruke farge på detaljer . :murvegg:

Så vi må inngå et kompromiss. Da tror jeg det blir lyst på veggen med en lasering over som gir veggen litt spill.

Og lime på detaljer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Takk for svar :)

Etter å ha tenkt meg om så har jeg tenkt det samme som flere her har sagt. Lyse vegger og lime på detaljer. Tror det kan bli bra.

Men så var det å overtale gubben da. Han skal absolutt ha farge på veggene. Han skjønner ikke at det går an å bruke farge på detaljer . :murvegg:

Så vi må inngå et kompromiss. Da tror jeg det blir lyst på veggen med en lasering over som gir veggen litt spill.

Og lime på detaljer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...