AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg bestilte en pakke, den er ankommet butikk, men ikke på den ønskelige andressen. Kan jeg endre dette nå? Anonymkode: 12ab9...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Del Skrevet 29. januar 2018 Nei Anonymkode: 3fc1c...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Del Skrevet 29. januar 2018 Joda, det er fullt mulig ved å ringe posten, hvis du har sporings- eller kollinummer. Anonymkode: ceb14...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Del Skrevet 29. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei Anonymkode: 3fc1c...345 Ikke svar på ring du ikke har peiling på da. Når du har kollinr/sporingsnr så ringer du posten å ber dem om å videresende pakken til ny adresse. Dette vil utgjøre et lite gebyr når du henter pakken, husker ikke summen i farten. Anonymkode: f097d...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #5 Del Skrevet 29. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke svar på ring du ikke har peiling på da. Når du har kollinr/sporingsnr så ringer du posten å ber dem om å videresende pakken til ny adresse. Dette vil utgjøre et lite gebyr når du henter pakken, husker ikke summen i farten. Lytt til eget utsagn. Jeg har selv fått videresendt en pakke fra et postkontor til et annet uten at det kostet meg noe. Anonymkode: 144e3...ac1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #6 Del Skrevet 29. januar 2018 Da har de forandret rutinene på dette. Jeg spurte om dette for noen måneder siden, men det var ikke mulig var beskjeden jeg fikk da. Anonymkode: 3fc1c...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #7 Del Skrevet 29. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lytt til eget utsagn. Jeg har selv fått videresendt en pakke fra et postkontor til et annet uten at det kostet meg noe. Anonymkode: 144e3...ac1 Jeg har jobbet i posten. Oftest må man betale noe, men av og til glemmes det å sette på gebyr. Anonymkode: f097d...949 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #8 Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg har opplevd at en pakke har kommet til feil postkontor (postnummeret var utydelig, så jeg kan forstå at et siffer ble feil). Da jeg uttrykte misnøye/fortvilelse over dette sa han bak disken at de kunne få den videresendt, og at jeg bare kunne komme tilbake om noen dager. Jeg gjorde så, og fikk pakken min. Noe gebyr ble aldri nevnt. Dette må ha vært høsten 2016, så ting kan ha blitt endret på. Anonymkode: a1892...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #9 Del Skrevet 29. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd at en pakke har kommet til feil postkontor (postnummeret var utydelig, så jeg kan forstå at et siffer ble feil). Da jeg uttrykte misnøye/fortvilelse over dette sa han bak disken at de kunne få den videresendt, og at jeg bare kunne komme tilbake om noen dager. Jeg gjorde så, og fikk pakken min. Noe gebyr ble aldri nevnt. Dette må ha vært høsten 2016, så ting kan ha blitt endret på. Anonymkode: a1892...fba Det er ikke gebyr når det er posten som gjør feil Anonymkode: f097d...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #10 Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg fikk pakken min sendt til et postkontor langt unna, hvor kundeservice først sa at jeg måtte betale 100kr for å få den tilsendt dit pakken egentlig skulle. Dette til tross for at det var deres feil. Men da jeg hentet pakken måtte jeg ikke betale noe likevel, så de glemte vel å sette på gebyret Syns det er håpløst at kunden må betale for deres feil. Anonymkode: 50e58...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 29. januar 2018 #11 Del Skrevet 29. januar 2018 Normalt må ikke kunden betale noe hvis det er posten som har sendt pakken feil. Utleverings stedet går etter postnummer og ofte er det feil postnummer som gjør at pakken havner feil. Da skal det egentlig betales 100,- i gebyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå