AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Kjærester min sier alltid du har så myk og deilig kropp. For det har jeg er slank, men myk for har en del fett. vil begynne å trene styrke, IKKE GÅ NED I VEKT, men for å få større muskler i rumpa, blandt annet lårene. vil kroppen min bli hardt? Eller vil det være som det er? For fett kan jo ikke bli til muskler? Så vil det forsatt være like mykt etter at jeg har fått muskler? Anonymkode: 4b449...deb
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Musklene vil legge seg under fettet. For å bli fastere må du forbrenne fett. Anonymkode: cb5d4...d3c
jabx Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 Det kommer helt an på hvordan du legger det opp.
heiheilillemei Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 Nei, du blir ikke hard "med en gang". Bare tren styrke du! Markløft, knebøy, fremfall er alle gode øvelser for rumpe og lår. Husk å drikke nok! Treningspersonale i et seriøst studio kan hjelpe med å sette opp program.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #5 Skrevet 29. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Musklene vil legge seg under fettet. For å bli fastere må du forbrenne fett. Anonymkode: cb5d4...d3c Ja. Så lenge jeg ikke går ned i vekt vil det forsatt være like mykt da? Anonymkode: 4b449...deb
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #6 Skrevet 29. januar 2018 Du vil forbrenne fett av å trene, og muskler vil erstatte deler av fettet i de områdene du trener muskelgruppe. Om du trener rumpe og lår så vil du ikke få en hard mage Og kroppen blir ikke "hard" av å ha masse muskler heller, det som gir en "hard" kropp er lav fettprosent. Anonymkode: b04b8...510
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #7 Skrevet 29. januar 2018 Kosten, lille menneskebarn, er veien til lavere fett% og hard kropp. Bruk 40% på å produsere og spise rett mat, 40% på å trene målrettet styrke og 20% på å trene HIIT. Da skal du nå målene dine. Lykke til. Anonymkode: 25c21...19f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #8 Skrevet 29. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vil forbrenne fett av å trene, og muskler vil erstatte deler av fettet i de områdene du trener muskelgruppe. Om du trener rumpe og lår så vil du ikke få en hard mage Og kroppen blir ikke "hard" av å ha masse muskler heller, det som gir en "hard" kropp er lav fettprosent. Anonymkode: b04b8...510 Vil ikke forbrenne fett. Det er ikke målet? skal bare trene styrke, spise nok karbohydrater så jeg ikke går ned i vekt. spørsmålet er vil det fettet jeg har nå forbli myk selv om eg bygger muskler? Eller vil det området der jeg har fett bli hardt? Anonymkode: 4b449...deb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå