Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte bagen min ute og jeg har noen hår produkter som er i "spray boks"  og lurer på om det er farlig om de fryser?  Med gassen og innholdet som endres. Så at en boks eksploderte på et program men da var det fordi den ble varmet opp. Uansett... Om de ikke sprekker av kulda, er det trygt å ta den m inn i varmen igjen? 

Anonymkode: 838de...288

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null problem.

Anonymkode: c6d21...c18

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte bagen min ute og jeg har noen hår produkter som er i "spray boks"  og lurer på om det er farlig om de fryser?  Med gassen og innholdet som endres. Så at en boks eksploderte på et program men da var det fordi den ble varmet opp. Uansett... Om de ikke sprekker av kulda, er det trygt å ta den m inn i varmen igjen? 

Få boksen ut i kulden igjen og langt unna både hus og biler. Tar du den inn for oppvarming så kan den eksplodere. 

Ring brannvesenet i kommunen din i morgen på dagtid og sprø der hvordan boksen skal håndteres. (Ikke bruk nødnummeret)

Anonymkode: f058c...350

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Få boksen ut i kulden igjen og langt unna både hus og biler. Tar du den inn for oppvarming så kan den eksplodere. 

Ring brannvesenet i kommunen din i morgen på dagtid og sprø der hvordan boksen skal håndteres. (Ikke bruk nødnummeret)

Anonymkode: f058c...350

Det er ca 240 minusgrader i en slik sprayboks, er ingen fare å utsette den for kulde :)
Da ville det vært beskrevet. 

Anonymkode: d3c5a...777

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ca 240 minusgrader i en slik sprayboks, er ingen fare å utsette den for kulde :)
Da ville det vært beskrevet. 

?

Anonymkode: a026a...a9d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: a026a...a9d

Innholdet i en slik sprayflaske holder rundt 240minusgrader.. Dette pga gassen. 

Skrevet

TS her :fnise:d ordnet seg uten drama. Jeg har prøvd den etter at den sto å fikk varma seg i gangen. Den funka fint. Takk for svar! Jeg er litt skvetten av meg haha! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...