AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Jeg blir ofte beskrevet som en fargeklatt. Kunne du vært sammen med en fargeklatt? Anonymkode: ad202...174
Meadow Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 En sånn typ Christine Koht? Ikke noe for meg, tar fort altfor mye plass. 2
WubWub Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 9 minutter siden, Perle skrev: Nei. Høres utmattende ut. En femikladd da?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #5 Skrevet 29. januar 2018 Ja, absolutt!! Er en såkalt fargeklatt selv og tiltrekkes av andre fargeklatter..! Anonymkode: 6d0f3...91d
GammelKaktus Skrevet 29. januar 2018 #6 Skrevet 29. januar 2018 Hva er din definisjon på en fargeklatt da? 🤗
Perle Skrevet 29. januar 2018 #7 Skrevet 29. januar 2018 8 minutter siden, WubWub skrev: En femikladd da? Nei. Justin Bieber is not fore me. Men tiltrekkes av androgyne menn. Typisk modell-menn. Elsker for eks Eddie Redmayne.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #8 Skrevet 29. januar 2018 34 minutter siden, FrøkenMånestråle said: Hva er din definisjon på en fargeklatt da? 🤗 Definisjonen på en fargeklatt: En som ikke er redd for å gå i motsatt retning enn resten av flokken, og kan dele ut et spontant smil til alle andre, mens de rundt ser mistanksomt på vedkommende, og lurer på hvorfor man skal smile til ukjente når det er tryggere å se sur ut. En som spør: "Hvorfor kan vi ikke bare glede oss uten å ha en grunn til det?" Eller en mann som gir dette i gave til en venninne på Kvinnedagen, og får henne til å le. Anonymkode: 338c3...a54
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #9 Skrevet 29. januar 2018 Tror ikke det Anonymkode: b7fd3...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #10 Skrevet 29. januar 2018 Jeg ser for meg en person som trenger konstant oppmerksomhet så nei. Anonymkode: 1ea5f...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #11 Skrevet 29. januar 2018 Nei. Jeg er alt for glad i stille alenetid innimellom til det. Anonymkode: ebb0d...d89
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #12 Skrevet 29. januar 2018 Nei. Jeg er stille og rolig og jordnær selv, og hadde ikke orket en person som er slik jeg forbinder med "fargeklatt". Jeg orker ikke fargeklattvenner heller, det blir for voldsomt og slitsomt. Anonymkode: 16ec3...569
Leeloo Skrevet 29. januar 2018 #13 Skrevet 29. januar 2018 Det kommer an på hvorfor du er en fargeklatt. Dersom det er fordi du har en indre trygghet som gjør at du gir litt blaffen i hva andre tenker om deg og gjør det du føler for i øyeblikket, men fremdeles har evnen til å ta hensyn til de rundt deg så er det veldig tiltrekkende. Dersom det bunner i et desperat behov for oppmerksomhet og en "se på meg"-innstilling, så er det ikke like kult. Forskjellen ligger gjerne i at den første er en fargeklatt, mens den ander kanskje betegner seg selv som det, men kan like gjerne bare oppfattes som anmassende. Jeg tiltrekkes av mennesker med selvtillit og avskrekkes av usikre mennesker, ironisk nok kan begge deler altså gjøre en til en såkalt fargeklatt. Jeg er selv relativt introvert og gjør kanskje ikke veldig mye ut av meg, men jeg har selvtillit og trygghet i meg selv og kunne derfor lett ha blitt med på sprellene til førstnevnte fargeklatt dersom de bunner i "Hvorfor ikke ha det gøy mens vi kan" og ikke i "Gi meg oppmerksomhet - nå!".
Gjest Melis123 Skrevet 29. januar 2018 #15 Skrevet 29. januar 2018 Jeg tenker at en fargeklatt, er en som sprer glede og ikke blir borte i mengden. Følger litt sin egen vei, og blåser litt i hva andre mener. I mine øyne er dette positivt, så vil ikke takke nei til en fargeklatt i mitt liv, om alt annet stemte😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå