vinterdansen Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Hei! Jeg er ei jente som er født i 96 og bor i Larvik. Jeg har dessverre slitt med en spiseforstyrrelse en del år og mistet så og si alle vennene mine, kun ei stod igjen. Jeg har fått noen nye venninner de siste årene da jeg holder på å bli ferdig med vgs, men jeg ønsker meg så sårt noen (friske) venninner på min egen alder. Interessene mine er fotografering, trening, dyr og ellers liker jeg å skrive, ta en kopp te på cafè, gå tur, være i naturen. Jeg er også glad i å shoppe, reise og jeg er politisk interessert. Det er bare å ta kontakt:)
Byjenta! Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 På 28.1.2018 den 23.48, vinterdansen skrev: Hei! Jeg er ei jente som er født i 96 og bor i Larvik. Jeg har dessverre slitt med en spiseforstyrrelse en del år og mistet så og si alle vennene mine, kun ei stod igjen. Jeg har fått noen nye venninner de siste årene da jeg holder på å bli ferdig med vgs, men jeg ønsker meg så sårt noen (friske) venninner på min egen alder. Interessene mine er fotografering, trening, dyr og ellers liker jeg å skrive, ta en kopp te på cafè, gå tur, være i naturen. Jeg er også glad i å shoppe, reise og jeg er politisk interessert. Det er bare å ta kontakt:) Hallo =) Bor ikke så langt unna deg, jente på 21 år i morgen. Mistet mange venner pga kronisk sykdom. Er forlovet, har 2 hunder, liker å skrive, fotografere, tegne, reise, serier, klarinett, male, lese, strikke =) vil gjerne bli kjent =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå