AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Jeg har vært på tre dates med en mann som jeg har virkelig god kjemi med. Vi har snakket noen ganger om at allerede da vi traff hverandre første gang, ble vi litt satt ut begge to av kjemien og hverandres utstråling. Når vi har vært sammen har alt bare vært helt perfekt - ingen ting å klage på. Jeg får masse oppmerksomhet, komplimenter og omsorg. Vi snakker om dypere emner, og både mine og hans venner vet at vi har vært på noen dates. Problemet er at han har sagt at han som utgangspunkt ikke umiddelbart ser etter en kjæreste, men at man jo ikke kan styre en forelskelse om den skulle komme. Jeg sa da at jeg ikke er interessert i et rent seksuelt forhold, hvorpå han ba meg gi han tid til å bli kjent med meg, og at jeg ikke «fikk» forlate han ennå, fordi han liker meg så godt. Jeg vet ikke om det er noe han sier for å få sex eller ikke, men han er ikke en mann som har problemer med å få sex i hvert fall. Han er dårlig til å ta kontakt/svare på meldinger/ta initiativ til å møtes, men når vi er sammen, får jeg 100% av oppmerksomheten hans. Jeg vil ikke skremme han bort med et ultimatum eller krav, samtidig som jeg ikke vil kaste bort tid/legge opp til å bli skikkelig såret. Derfor har jeg spurt om vi skal gå en tur i løpet av uken. Da får jeg testet om han er interessert i å se meg på dagtid, offentlig, og uten mulighet for sex. Venter på svar nå. Har dere ellers noen gode råd? Hvordan kan jeg ta opp temaet uten å skremme han? Hvordan kan jeg beskytte meg selv? Hvordan kan jeg være sikker på at han ikke bruker meg? Hvordan gjøre han interessert i noe mer? Jeg merker at jeg nå bruker mye tid på å tenke på han, analysere meldinger osv... med andre ord er jeg redd for at jeg er ved å falle for han. Anonymkode: ddd52...4f6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Tenker bare at det er helt meningsløst å treffe folk som har innstillingen: "jeg ser ikke etter en kjæreste"/"jeg vil ikke ha forhold etc, når man selv vil ha kjæreste fordi oddsene for at det ender med at en føler seg brukt og såret er skyhøy. Anonymkode: 5d5c8...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 Dette er noe han sier for å få sex. Det er det alle menn som vil ha sex sier, for de vet at sjansen for sex synker betraktelig om de er ærlige å sier at sorry du kan aldri bli dama mi men du duger for å pule på da for jeg trives jo i selskapet ditt. Jeg ville bare stilt han et ultimatum, tåler han ikke det er han useriøs og en mann som er klar for forhold generelt i livet sitt vil respektere ultimatumet ditt og gå inn i forhold. En mann som ikke er klar for forholdet generelt i livet sitt vil heller ikke bli det om han blir forelska og blir gitt tid, da vil han bare ønske å fortsette å ha kjæresteprivilegier uten å forplikte seg og ha ansvar for et forhold, slik denne karen driver med. Anonymkode: 8df23...f67 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker bare at det er helt meningsløst å treffe folk som har innstillingen: "jeg ser ikke etter en kjæreste"/"jeg vil ikke ha forhold etc, når man selv vil ha kjæreste fordi oddsene for at det ender med at en føler seg brukt og såret er skyhøy. Anonymkode: 5d5c8...0dd Dette rådet funker kun for folk som tar til takke med hva som helst. Liker du fyren gir du det en sjanse. Følg planen din, for god og gjensidig kjemi vokser ikke på trær. Anonymkode: f9b81...cf0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #5 Skrevet 29. januar 2018 Nå har han sagt ja til å gå tur, men at han er forkjølet, så det får bli når han har det bedre. Jeg spurte om han likevel hadde lyst til å se en film eller bare slappe av sammen i løpet av uken, og venter igjen på svar. Samtidig har jeg forberedt en melding hvor jeg skriver hva jeg tenker og føler, som jeg får sende dersom han virker uinteressert i annet enn sex fremover. Anonymkode: ddd52...4f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå