Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #1 Del Skrevet 9. februar 2005 hei. jeg har litt sensibel hud, den er litt tørr, og får sjelden kviser. ,men det som plager meg mest, er at jeg har noen røde flekker på huden. ser liksom bare ut som den er sensitvi noen steder, spsielt rundt neseingen, og kinnene . det må da være en krem for dette,... huden min er ellers så perfekt som man kan få den, det er bare de jævlige flekkene. kan skjule de bra med sminke, men vil gjerne slippe å bruke sminke hele tiden også. kanskje det er pigment flekker... eller er de bare hvite? hmmm help meg... klem jente 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 9. februar 2005 #2 Del Skrevet 9. februar 2005 Kjøp deg en aloe vera-plante og smør på litt av saften fra den hver kveld, det kan kanskje hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #3 Del Skrevet 9. februar 2005 Prøv Avenes krem Dioresal anti redness cream fra apotket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå