AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Vet ikke hvordan jeg skal formulere dette..når jeg gikk på vgs for alt for mange år siden ble jeg forelsket i en gutt på samme skole. Han kom hjem til meg én gang, men jeg var for sjenert til at det utviklet seg videre. Tiden gikk, og vi hadde egentlig ikke noe kontakt bortsett fra å gratulere hverandre på facebook. Traff han på byn før jul for 2 år siden, og vi har siden det sendt en del snaps til hverandre. Tok litt av med shottingen ved en senere anledning vi traff hverandre tilfeldig på byn, og det endte med at han fulgte meg hjem, bar meg i seng og sovnet på sofaen. Dagen etter lå vi i sengen min, og han begynte å klemme meg, stryke meg på ryggen og over rumpen. Skjedde ikke noe mer enn det før jeg kjørte ham hjem. Har merket de siste mnd at jeg gjerne skulle møtt han og vært med han, da jeg liker han utrolig godt som person og vi er like på mange områder. Han er egentlig en sjenert fyr, og treffer ingen han snakker med på datingsider på nettet. De to siste han var sammen med er noen han har vært i samme vennekrets med, og hun siste såret ham veldig. Jeg vet jeg må ta initiativ, men jeg vil snike det inn som at vi finner på noe som venner hvis dere forstår 😬 Vi bor i forskjellige kommuner, så det er ikke sånn at vi treffes på butikken i hverdagen liksom.. Hjelp? Anonymkode: d3d89...2c0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Alder? Anonymkode: a98ec...d0d 30 Anonymkode: d3d89...2c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå