Gå til innhold

Kan dere anbefale en foundation?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå for tiden bruker jeg denne: https://www.makeupmekka.no/perfecting-smooth-stick-foundation.html
Har egentlig ikke særlig oljete hud til vanlig, vil tro jeg har helt normal hud egentlig som verken er oljete eller tørr, men blir skikkelig, skikkelig oljete av den jeg linket til. Synes det er litt rart i og med at den skal være matt, men nå må jeg ha en som ikke gjør meg oljete. Har dere en billig og bra foundation å anbefale? Er så lei av å se oljete ut nå, så tror jeg kommer til å foretrekke matt foundation nå en periode framover. 

Anonymkode: cbc97...c76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke en fordel prøve på forskjellige hos et parfymeri?

Skrevet
Akkurat nå, Forundret.. skrev:

Er det ikke en fordel prøve på forskjellige hos et parfymeri?

Det er det nok, men jeg bor langt unna nærmeste parfymeri og har ikke tid til det i nærmeste framtid.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er det nok, men jeg bor langt unna nærmeste parfymeri og har ikke tid til det i nærmeste framtid.

Ok. Ser den.

Lykke til da 😊

Skrevet (endret)

Jeg har alltid vært på foundationjakt, men nå er jeg på min femte flaske av denne fra Estée Lauder<3

https://no.lookfantastic.com/estee-lauder-double-wear-stay-in-place-makeup-30ml/11141506.html?affil=thggpsad&switchcurrency=NOK&shippingcountry=NO&variation=11141518&thg_ppc_campaign=71700000013527527&gclid=Cj0KCQiAhrbTBRCFARIsACY7MW1e0mhGsaOemno2JNaayRMx2x1DmErTwIXfS3CNLoCL-ElYTg9XGSUaAs0KEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&dclid=CILh8MLW-9gCFQwDGQodhYkO9w

Den dekker huden bra, men resultatet ser likevel veldig naturlig ut (noe jeg synes er viktig!).  Dessuten holder den seg bra.

Jeg har dehydrert hud med litt oljete krisesoner rundt nese, noe som denne foundationen takler bra. Les litt forskjellige anmeldelser eller sjekk ut Youtube, jeg vet at jeg ikke er den eneste som sverger til denne :)

Endret av Tibbie
Skrevet

Maybelline fit me Foundation er min favoritt av flytende Foundation. BB cream fra L'oreal er ikke så dum den heller. Begge disse kan kjøpes i diverse Coop dagligvarebutikker, Vita, Cubus og lignende. Av mineralpudderfoundation liker jeg Lily Lolo. :) 

Anonymkode: d787b...f7c

Skrevet

Med mindre du har veldig  uren hud og røde områder så bør du ikke bruke foundation. Det vil forværre huden din med tiden.
Bruk mineralpudder eller bland en bb cream med fuktighetskremen din :)

Skrevet

Ved oljete resultat er ofte ikke foundation problemet, men prepping av huden og setting av foundation. 

Bruk en god fuktighetskrem, og gjerne litt primer. Deretter foundation. Sett deretter founation med litt pudder i t-sonen. Det er i alle fall avgjørende for at min foundation ser like strøken ut hele dagen. (Har normalhud). 

Anonymkode: b7602...396

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...