AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Må bare dele dette med dere!! Møtte en utrolig kjekk mann i fjor sommer. Vi har vært utrolig mye sammen- laget og spist mat, sett serier, vært på fester ilag, flørtet, hatt masse sex, og virkelig kost oss!! Det har føltes som skikkelig «kjærest-aktiviteter» , men Han har hele tiden sagt at han ikke var klar for et forhold, men også sagt han likte meg og å være sammen med meg(..) Selv har jeg vel egentlig likt han veldig hele denne tiden, men vært redd for å innrømme overfor meg selv at jeg hadde store følelser for han.. men i det siste har jeg vel kjent på følelsen av å faktisk være forelsket(!) Jeg har da vært veldig redd for å bli såret.. redd for å føle meg brukt og bare som «tidsfordriv» for hans del i påvente av han skulle møte noen andre-noen bedre.. MEN vet dere hva!!! Denne helgen var vi også sammen og han sier han er blitt forelsket i meg og han spør om jeg vil være kjæresten hans!!!! Så nå er vi faktisk kjærester, og jeg et så glad!!! Tenkte jeg bare ville dele min solskinnshistorie iom at jeg alltid har lest her inne på kg- at om en mann sier at han ikke er klar for et forhold, så betyr det at han ikke vil ha DEG.. Heldigvis er ikke dette sant for min del, og da kan det faktisk være håp også for andre!! Hilsen lykkelige meg! Anonymkode: 9e1ef...566 15
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Ok. Har han barn? Anonymkode: f3485...738 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 Så kjekt for dere! Men du kommer til såre flere enn du hjelper med denne tråden. Anonymkode: ea378...f61 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 Vel, så er han en mann da. Forskjellen på menn og kvinner er at menn tenker praktisk, kvinner tenker følelser (og ego). Når en mann sier, "jeg er ikke klar for et forhold", så betyr det at han er opptatt med ting som gjør at han ikke har tid over til kjæreste for tiden. Som utdanning, karriere, fokuserer på jobb, og lignende. Når ei dame sier, "jeg er ikke klar for et forhold nå", så er det fordi hun ligger rundt og vil utnytte sin SMV. Damer som sier de ikke er klare for forhold gjør man klokt i å ligge unna. Når de plutselig er klare for et forhold er det fordi det er en masse drama i hennes liv, hun har blitt gravid, eller en haug med andre negative grunner til at hun plutselig vil "slå seg ned", heller enn å pule videre. Anonymkode: a2187...f2f 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #5 Skrevet 29. januar 2018 Jeg synest det var hyggelig å lese. 😃❤ Anonymkode: 37a33...856 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #6 Skrevet 29. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Har han barn? Anonymkode: f3485...738 Ja han har barn, det har jeg og. Vi er begge voksne.. Ts Anonymkode: 9e1ef...566 1
emilie123 Skrevet 29. januar 2018 #7 Skrevet 29. januar 2018 Jeg synes også at dette var hyggelig å lese 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #8 Skrevet 29. januar 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Vel, så er han en mann da. Forskjellen på menn og kvinner er at menn tenker praktisk, kvinner tenker følelser (og ego). Når en mann sier, "jeg er ikke klar for et forhold", så betyr det at han er opptatt med ting som gjør at han ikke har tid over til kjæreste for tiden. Som utdanning, karriere, fokuserer på jobb, og lignende. Når ei dame sier, "jeg er ikke klar for et forhold nå", så er det fordi hun ligger rundt og vil utnytte sin SMV. Damer som sier de ikke er klare for forhold gjør man klokt i å ligge unna. Når de plutselig er klare for et forhold er det fordi det er en masse drama i hennes liv, hun har blitt gravid, eller en haug med andre negative grunner til at hun plutselig vil "slå seg ned", heller enn å pule videre. Anonymkode: a2187...f2f Anonymkode: 4a2fa...0ff 8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #9 Skrevet 29. januar 2018 Når folk sier de ikke er klar for frhold, så er de ikke klar. Hadde du spurt om råd her hadde du fått beskjed om at du ikke er god nok, han har noen andre eller han har noen andre på si. I stedet for å gjøre som mange dumme kvinnfolk gjør, har du latt tiden gå i deres tempo. Dere er et tydelig bevis på at kjærlighet ikke er telling av antall dater og forhandlinger. Møter man riktig person blir man klar før eller siden. Gratulerer og ønsker dere alt godt Anonymkode: c4212...d9f 2
hocane Skrevet 29. januar 2018 #10 Skrevet 29. januar 2018 Mange menn når de sier de ikke er klar for forhold har ofte ikke jobb og andre praktiske ting på plass og på grunn av samfunnets forventninger av menn føler mange at de ikke er verdig en kjæreste før de får alt på plass.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #11 Skrevet 29. januar 2018 8 minutter siden, hocane skrev: Mange menn når de sier de ikke er klar for forhold har ofte ikke jobb og andre praktiske ting på plass og på grunn av samfunnets forventninger av menn føler mange at de ikke er verdig en kjæreste før de får alt på plass. Ja, "mange menn" har vel fortalt akkurat dette til akkurat deg. Anonymkode: c448b...c1a 2
hocane Skrevet 29. januar 2018 #12 Skrevet 29. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, "mange menn" har vel fortalt akkurat dette til akkurat deg. Alt jeg sier er uten ressurser kan det føre til opplagte problemer i et forhold som mann.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #13 Skrevet 29. januar 2018 10 minutter siden, hocane skrev: Alt jeg sier er uten ressurser kan det føre til opplagte problemer i et forhold som mann. De at du tror kvinner trenger dine ressurser er nok den største hindringen din. Anonymkode: c4212...d9f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #14 Skrevet 29. januar 2018 Ok jeg holdt på med en mann som ikke var klar for et forhold. Jeg lot han få den tiden han trengte, gikk til slutt lei. En mnd senere hadde han kjæreste og de flyttet sammen kort tid etterpå. Hjertet mitt ble knust. Han var klar for et forhold, han ville bare ikke ha meg, men holdt meg som et slags tidsfordriv. Han fikk meg til å åpne meg vi fikk en utrolig kjemi, trodde jeg. Det tok meg lang tid før jeg klarte å stole på en mann igjen. Jeg trenger konstant bekreftelse fra samboer på at han er glad i meg, han forstår meg heldigvis. Så noen menn er bare rasshøl. Hvordan klarer de å behandle andre mennesker sånn? Eier ikke noen menn samvittighet? Anonymkode: 10a60...b2e 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #15 Skrevet 29. januar 2018 Har opplevd at en mann har sagt han "ikke var klar for et forhold", og deretter gått og funnet seg en annen 😊 Rart ikke flere har opplevd denne i tråden.. Anonymkode: 7db8e...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #16 Skrevet 29. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok jeg holdt på med en mann som ikke var klar for et forhold. Jeg lot han få den tiden han trengte, gikk til slutt lei. En mnd senere hadde han kjæreste og de flyttet sammen kort tid etterpå. Hjertet mitt ble knust. Han var klar for et forhold, han ville bare ikke ha meg, men holdt meg som et slags tidsfordriv. Han fikk meg til å åpne meg vi fikk en utrolig kjemi, trodde jeg. Det tok meg lang tid før jeg klarte å stole på en mann igjen. Jeg trenger konstant bekreftelse fra samboer på at han er glad i meg, han forstår meg heldigvis. Så noen menn er bare rasshøl. Hvordan klarer de å behandle andre mennesker sånn? Eier ikke noen menn samvittighet? Anonymkode: 10a60...b2e Kvinner kan også gjøre slikt. Anonymkode: c4212...d9f 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #17 Skrevet 29. januar 2018 Jeg har datet en i to fulle måneder og i går spurte han om hva jeg tenkte om "oss" fremover. Jeg sa jeg liker han og vil fortsette treffe han. Han sa han liker meg og, men ikke "vil rushe inn i noe enda" Jeg syntes jo egentlig det var for tidlig å ta "praten" enda jeg da, men akkurat den setningen gjør meg litt skeptisk.. Skal gi han litt mer tid så får vi se. Er bare redd jeg er et tidsfordriv! Glad det gikk bra for deg TS. Om denne datingen går til helvete starter jeg blogg! Anonymkode: 2b23a...d63
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #18 Skrevet 29. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, så er han en mann da. Forskjellen på menn og kvinner er at menn tenker praktisk, kvinner tenker følelser (og ego). Når en mann sier, "jeg er ikke klar for et forhold", så betyr det at han er opptatt med ting som gjør at han ikke har tid over til kjæreste for tiden. Som utdanning, karriere, fokuserer på jobb, og lignende. Når ei dame sier, "jeg er ikke klar for et forhold nå", så er det fordi hun ligger rundt og vil utnytte sin SMV. Damer som sier de ikke er klare for forhold gjør man klokt i å ligge unna. Når de plutselig er klare for et forhold er det fordi det er en masse drama i hennes liv, hun har blitt gravid, eller en haug med andre negative grunner til at hun plutselig vil "slå seg ned", heller enn å pule videre. Anonymkode: a2187...f2f 😀😁😂🤣 Anonymkode: c4f48...cf0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #19 Skrevet 29. januar 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner kan også gjøre slikt. Anonymkode: c4212...d9f Det kan godt være. Nå dater jeg ikke kvinner så har ikke vært borti det. Anonymkode: 10a60...b2e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #20 Skrevet 29. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når folk sier de ikke er klar for frhold, så er de ikke klar. Hadde du spurt om råd her hadde du fått beskjed om at du ikke er god nok, han har noen andre eller han har noen andre på si. I stedet for å gjøre som mange dumme kvinnfolk gjør, har du latt tiden gå i deres tempo. Dere er et tydelig bevis på at kjærlighet ikke er telling av antall dater og forhandlinger. Møter man riktig person blir man klar før eller siden. Gratulerer og ønsker dere alt godt Anonymkode: c4212...d9f Ja jeg har faktisk tidligere spurt her inne om råd mtp dette utsagnet hans.. Og da har så klart alle tilbakemeldinger vært at han ikke ville ha meg(..) Men heldigvis valgte jeg å gi dette mer tid, og nå er jeg veldig glad for at jeg ikke hørte på «alle andre» her inne! Anonymkode: 9e1ef...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå