linky Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 Jeg gifter meg i april, og vi har det meste på plass, er egentlig bare småting igjen. til dere andre som gifter dere i april: hva er det dere har igjen av ting som må gjøres, og har dere komt langt i planleggingen? kjekt å høre litt hvor langt dere er kommet..
aprilbrud Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 Har en del igjen ja! - sende ut invitasjoner - bordplassering - skrive velkomstsang og evt. en sang til - skrive tale - ta kontakt med baker for å smake og velge bryllupskake - gå gjennom spilleliste fra storband og foreslå endringer - diverse skjønnhetspleie... - kjøpe undertøy, strømper og veske I tillegg kommer jo prøvesminking, prøvefrisering, time hos blomsterbutikk, time hos fotograf, mer planlegging med de som driver stedet der vi skal ha festen. Og sikkert mye mer som jeg ikke husker i farten! Du kan jo ta en titt i dagboken min! Tror jeg må kikke litt i din også om du har en!
tøydukke Anna Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 Begynner å tro at det meste er i boks, men det er jo selvfølgelig en del igjen likevel.... -Bestille bryllupskake (alle andre kaker er organisert) -Justere kjolen -Bestemme musikk i vielsen -Bestemme fest-musikk (skal ha musikk over anlegg) Pluss "siste liten" -ting som -Kjøpe inn vin/mineralvann/kaffe/snacks osv. -Fikse negler, time hos hudpleier -Snakke med fotograf -Snakke med vigsleren Føler meg godt i rute jeg, hvert fall etter at jeg endelig fikk kjøpt meg undertøy forrige uke! Begynner å glede meg og få bittelitt nerver også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå