Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid ømme pupper og vond korsrygg tre fire dager før mens. Mens denne mnd er ikke ventet før om en uke og en dag. Nå i to tre dager Har jeg hatt ekstremt ømme pupper og i dag har jeg hatt murrende menssmerter både i korsrygg og foran nederst på magen. Dette er jo alt for tidlig med mindre kroppen min er helt på bærtur ..... kan syklusen bare endre seg sånn eller kan det være håp om et festet egg? Jeg hadde el forrige uke. ( og jeg drakk alkohol forrige dagen) ....  

Anonymkode: 8019a...680

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen kan snu opp ned på alt når den vil. Hehe. Jeg har alltid hatt regelmessig syklus og alltid KUN vondt i korsrygg før og under mens, men nå så er alt forandret. Jeg aner ikke hva som er hva og har konstant korsryggsmerter. Jeg har vært hos lege og de sier bare at jeg har en  hormonell ubalanse i kropen, og at jeg bare må vente det ut. Ganske kjipt men ikke noe jeg kan gjøre med det enn så lenge. 

Jeg krysser fingrene for deg, men kan bare be deg vente å se. Kanskje ikke det svaret du ventet deg, men er ikke så mye annet å gjøre. Lykke til ❤️

Anonymkode: b53d5...058

Skrevet

Sånn har jeg det også nå... 

ingen vonde bryst,vortene er ømme da.. men murringer i mage og korsrygg og jeg venter ikke mensen før søndag ca... bruker aldri få sånne ting før dagen før eller samme dag... så skjønner ikke helt...

Skrevet

Da blir det spennende å se om dette kanskje er måneden dere får det til:) Har dere prøvd lenge? 

Skrevet

Det kan være symptomer. Men det er bare test om en ukes tid som kan bekrefte eller avkrefte det..lykke til.

Anonymkode: 9ac64...a55

Skrevet

Men med såpass sterke symptomer burdte testen absolutt ha slått ut nå synes jeg .... selvom det er en uke til mens. Men symptomer betyr HCG og hvg betyr positiv test

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...