AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Det er ikke bare en diagnose man kaster ut, han har fått dette på papiret. Add, ocd og paranoid pf. Det går alltid vært trøbbel med han, når jeg nå går inn å leser på hva paranoid er så har han virkelig alle punkter. Og han har et ekstremt sinne så jeg er virkelig redd han, det var jeg i barndommen og. Han var grei i noen år da vi var i slutten av tenårene før han begynte med rus i tillegg. Jeg må på sett og vis forholde meg til han, men har fjernet meg mye fra han i det siste. Hvordan takler man slike folk? Anonymkode: 018c9...ea1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Du takler de ikke. Du holder deg unna. Iallefall hvis det ikke er nær slekt og du ikke må treffe vedkommende. Anonymkode: 560fb...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du takler de ikke. Du holder deg unna. Iallefall hvis det ikke er nær slekt og du ikke må treffe vedkommende. Anonymkode: 560fb...ceb Det er veldig nær slekt. Jeg gjør det jeg kan for å holde meg unna nå. Det er muligens det mest rette også.. Anonymkode: 018c9...ea1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå