AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Jeg har jobb, egen leilighet, kjæreste, venner og grei økonomi. Jeg har reist jorda rundt og fått vært med på masse gøy. Men jeg føler meg så mislykket! Har ekstremt dårlig selvtillit, sliter med angst og depresjon, og føler ikke at jeg får til noe som helst. Det eneste jeg får til innen sport f.eks er zumba og styrketrening. Elsker å danse og har vært med på noen konkurranser. Men ski? Nei, jeg er ræva. Til og med kjæresten sa jeg var elendig Ikke tør jeg kjøre bil siden jeg er så redd for at folk skal skrike til meg eller bli sinte, det har jeg lest om og det KAN jo skje. På jobb så føler jeg at jeg er god i jobben min, likevel så var det en kollega med mindre erfaring som fikk en senior-rolle og mer lønn. I tillegg har jeg søkt på masse jobber da jeg ikke trives der jeg er nå, uten å få jobb. Har vært på mange intervjuer. Fikk høre på siste intervju at jeg fremstår som en person med 0 selvtillit. Dette har ført meg helt i kjelleren, og jeg føler meg som en taper, at jeg er bare søppel som ikke får til noe som helst. Var på fest på fredag og følte at folk satt og lo av meg fordi de syntes jeg er så fæl og patetisk. Har også masse angst på jobb og føler folk peker og ler av meg. Er det vanlig å føle seg så mislykket? Hvordan klarer dere å la vær å tenke på hva andre syns om dere? Anonymkode: 29c5c...049
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Fordi jeg må gi litt mer faen, og drite i hva folk tror. Det er destruktive tanker som ikke har noe godt med seg. Så jeg må rett og slett la være å tenke slik. Anonymkode: a09d6...d0f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Først sett pris på det du har: leilighet, jobb, kjæreste, opplevelser. Det må jo være en grunn til at han har valgt deg. Så er du flinkere til å danse enn å stå på ski, fokuser på dansingen, ikke på ski. Det vil alltid være noen som er bedre (som kollegaen din, men det gjør ikke deg til en dårlig arbeidstaker). Flytt fokus til det du kan, ikke det du ikke kan Anonymkode: f4f87...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå