AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Her flotte dammer og herrer, Jeg lurer på om hvor mange dere har brukt silke, for eksempel, silkekjole, silkepysjamas, silkesengetøy eller andre varer som lagt av silke. Hvordan føler mann ut når dere bruker silke, er det glatt? Synes dere at det er behagelig å bruke silke? Anonymkode: 7be15...704
Millimani Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Det er glatt på utsiden og "klistrete" på den måten silke pleier å være. Jeg har prøvd både pysjamas, sengetøy og kjole, men jeg kan ikke anbefale det. Er så lenge siden jeg har brukt det nå at jeg klarer ikke si mer. Husker at jeg ikke likte det, og at derfor ville jeg ikke bruke det mer
EmilyLM Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 (endret) 12 minutter siden, Millimani said: Det er glatt på utsiden og "klistrete" på den måten silke pleier å være. Jeg har prøvd både pysjamas, sengetøy og kjole, men jeg kan ikke anbefale det. Er så lenge siden jeg har brukt det nå at jeg klarer ikke si mer. Husker at jeg ikke likte det, og at derfor ville jeg ikke bruke det mer Hva slags silke brukte du? Endret 30. januar 2018 av EmilyLM
Millimani Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 6 minutter siden, EmilyLM said: Hva slags silke brukte du? Husker ikke dessverre
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 Jeg har prøvd silkedynetrekk, det var kjempe myk og god, men det koster en del og. Anonymkode: 7be15...704
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 Silkeklær er behagelig, lett og luftig. Jeg har hatt skjorter/bluser, topper, skjørt og bukser i silke. Sengetøy av silke frister ikke, blant annet fordi jeg svetter på natten i blant, og våt silke er ekkelt. Dessuten liker jeg å kunne kokevaske sengetøy. Anonymkode: 55e79...466 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Silkeklær er behagelig, lett og luftig. Jeg har hatt skjorter/bluser, topper, skjørt og bukser i silke. Sengetøy av silke frister ikke, blant annet fordi jeg svetter på natten i blant, og våt silke er ekkelt. Dessuten liker jeg å kunne kokevaske sengetøy. Anonymkode: 55e79...466 Tilleggsopplysning: Klærne mine har ikke vært satengvevet, så silken har ikke vært spesielt glatt. Anonymkode: 55e79...466
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #8 Skrevet 1. mars 2018 Jeg vil bruke alt i silke fordi det er sååååååååååå behagelig! Anonymkode: 7be15...704 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå