Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har sett på iskrigerne? Hvem er deres favoritt? Jeg må si min favoritt her er kaptein brede 😛 ser nå at han er sammen med håndballspiller Amanda kurtovic. Han hadde jo samboer og bodde med hun og barna i siste episode . Han kan ikke vært singel lenge før han møtte Amanda, og hva skjedde der?? Skjønner ingenting 

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg liker også Brede best av iskrigerne! Selv om Ylven er ganske konge 😃 Vet ikke hva som skjedde på hjemmebane hos Brede, men det må gått ganske fort i svingene der ja..  var tydeligvis ikke singel lenge 

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, ni_ni said:

Noen her som har sett på iskrigerne? Hvem er deres favoritt? Jeg må si min favoritt her er kaptein brede 😛 ser nå at han er sammen med håndballspiller Amanda kurtovic. Han hadde jo samboer og bodde med hun og barna i siste episode . Han kan ikke vært singel lenge før han møtte Amanda, og hva skjedde der?? Skjønner ingenting 

De ble kjent da Vålerenga spilte showkamp mot Larvik. Amanda var med både på planleggingsmøtet som vises i serien, hun satt i sekretariatet under selve kampen, pluss var til stede på banketten. Det var i denne forbindelsen de falt for hverandre, og han gjorde det etter hvert slutt med dama. 

Her forteller Kurtovic at de to møttes på denne måten: https://www.dagbladet.no/sport/kurtovic-om-kjaeresten---ekte-kjaerlighet-holder-jo-livet-ut/68910518 

Jeg vet det har stått flere steder også, men har ikke tid til å lete opp. Brede bor forresten med lagkompis og Iskrigerne-profil Tallak Lyngset nå. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...