AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 (endret) Jeg trener styrke 4 ganger i uken, 2-splitt der noen øvelser tas med hver gang. Programmet er veldig bra og fokuserer på benkpress, knebøy, markløft, pullups osv. Jeg er blitt greit sterk, klarer nå 50 kg 8 reps i 3 sett knebøy, og nesten 70 kg hvis jeg makser. Dette programmet begynte jeg på for 2 uker siden. Jeg jogger hver tirsdag i 45 min. Greia er, jeg føler lårene mine er store og kraftige på fremsiden. Vet ikke helt om tung styrketrening kommer til å forme lårene mer over tid? Må jeg kanskje satse på mer kondisjon for å få strammere og litt mindre fettete lår? Jeg veier rundt 50-55kg og xx cm høy, fettprosenten min lå på ca 17% for 2 mnd siden. Anonymkode: e3858...8f7 Kombinasjon av høyde og vekt er slettet. Yvonne (mod) Endret 29. januar 2018 av Yvonne
Pringle Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Med den vekten/høyden og fettprosenten og beskrivelsen forøvrig, er det ingen mulighet i verden for at lårene dine er "fettete". Jeg antar ihvertfall at du er jente/dame? Hvis du ikke klarer å akseptere at du har en kvinnekropp, og heller fokusere på hva den flotte kroppen din greier, så må du nesten søke profesjonell hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Jeg tror ikke det er noen mulighet (i alle fall ikke noen sunn mulighet) for å få mindre lår med den vekten/fettprosenten. Du må nok bare finne deg i at sånn ser lårene dine ut. Det kan være at de vil se "jevnere" ut hvis du får trent opp mer styrke på baksiden av lårene, men jeg tror det beste for deg vil være å jobbe med å akseptere at kroppen din ser sånn ut. Vær heller glad du er sunn og sterk. Jeg er rundt samme vekt og høyde som deg og klarer overhode ikke løfte så tungt Anonymkode: 8bb4a...bf2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 La gå. Legger ut et bilde av hvordan de ser ut. Kanskje dere forstår? Synes «overdelen» av lårene er way to fettete, resten av beinet er greit. Ts Anonymkode: e3858...8f7
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Baksiden ser grei ut. Øvre fremside av lårene er mer, fettete liksom. Det «buler» på fremsiden. Vil fortsatt styrketrening forme de mer? Trenger ikke nødvendigvis at de blir mindre, men gjerne litt mer formet og strammere. Anonymkode: e3858...8f7
Apekatten Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Du har absolutt ikke fettete lår! Jeg hadde vært veldig fornøyd hvis jeg hadde slike lår. 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Du har kjempe fin kropp😍😍😍 måtte bare si det! Anonymkode: 00d46...ef8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 Eller kjempe fine bein da! ❤️ Anonymkode: 00d46...ef8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #9 Skrevet 28. januar 2018 Så hyggelig dere er! Takk 😍 For all del, jeg er ikke u-fornøyd. Har trent hardt for å få de slik de er nå, men skulle så gjerne hatt slike ben man ser på coveret til treningsmagasinene 🙈 Anonymkode: e3858...8f7
Gjest Lilli My Skrevet 29. januar 2018 #10 Skrevet 29. januar 2018 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: en skulle så gjerne hatt slike ben man ser på coveret til treningsmagasinene 🙈 Anonymkode: e3858...8f7 Da må du investere i Photoshop vettu. Tung styrketrening vil gi deg mer definerte lår, men de blir garantert ikke mindre. Legg inn flere øvelser som aktiverer gluteus/bakside lår for å få en bedre størrelsesbalanse. Knebøy aktiverer i hovedsak forside lår. Endret 29. januar 2018 av Lilli My
penny_ Skrevet 29. januar 2018 #11 Skrevet 29. januar 2018 (endret) Det er sånn det skal være! En sterk kropp skal ikke være rett som en strek. Her har du enda litt mer bulete lår. Syns ikke du det er fint? Endret 29. januar 2018 av penny_ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå