Gå til innhold

Marineblå og gull-fargetema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har sett bilder på pinterest, der fargetemaet var marineblått og gull. Jeg har lett etter diverse pynt og dekor i disse fargene, pluss invitasjoner, kirkeprogram og bordkort i samme tema og farger. Dessverre finner jeg lite, og om jeg finner noe må jeg til utenlandske sider.

Noen tips til steder der jeg finner dette? Helst norske sider.

https://www.weddingomania.com/34-elegant-navy-and-gold-wedding-ideas/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant servietter og endel pynt hos Staples av alle ting. 

Nå hadde ikke jeg mørkeblå, men turkis sammen med en annen farge, samt sølv. 

Vi kjøpte også tykke Duni papirduker der, og de har virkelig alle farger på fargekaret. 

Man tenker kontorutstyr, men de hadde litt av hvert. :)

Skrevet

Vi har også marineblå, gull og marmor som fargetema, og har funnet masse fint papir, kort og bordkort hos Norway Designs (Papirgalleriet) ved Nationaltheatret i Oslo :) Særlig om man er litt kreativ og ønsker å lage disse tingene selv så er dette et mekka :D

Skrevet

Invitasjoner og slike ting kan bestilles fra bryllupsinvitasjoner.no. Vi tro de kan lage i de fargene. Og produktene dems er nydelige. Ellers vet jeg har min bror og hans kone kjøpte endel på wish

Skrevet
5 timer siden, Minlillelykke skrev:

Invitasjoner og slike ting kan bestilles fra bryllupsinvitasjoner.no. Vi tro de kan lage i de fargene. Og produktene dems er nydelige. Ellers vet jeg har min bror og hans kone kjøpte endel på wish

7 timer siden, Silverferret skrev:

Vi har også marineblå, gull og marmor som fargetema, og har funnet masse fint papir, kort og bordkort hos Norway Designs (Papirgalleriet) ved Nationaltheatret i Oslo :) Særlig om man er litt kreativ og ønsker å lage disse tingene selv så er dette et mekka :D

19 timer siden, Zoey skrev:

Jeg fant servietter og endel pynt hos Staples av alle ting. 

Nå hadde ikke jeg mørkeblå, men turkis sammen med en annen farge, samt sølv. 

Vi kjøpte også tykke Duni papirduker der, og de har virkelig alle farger på fargekaret. 

Man tenker kontorutstyr, men de hadde litt av hvert. :)

Takk for tips! :D

Keep 'em comin' ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...