FlyBabe Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Hei! Jeg har sett bilder på pinterest, der fargetemaet var marineblått og gull. Jeg har lett etter diverse pynt og dekor i disse fargene, pluss invitasjoner, kirkeprogram og bordkort i samme tema og farger. Dessverre finner jeg lite, og om jeg finner noe må jeg til utenlandske sider. Noen tips til steder der jeg finner dette? Helst norske sider.https://www.weddingomania.com/34-elegant-navy-and-gold-wedding-ideas/
Zoey Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Jeg fant servietter og endel pynt hos Staples av alle ting. Nå hadde ikke jeg mørkeblå, men turkis sammen med en annen farge, samt sølv. Vi kjøpte også tykke Duni papirduker der, og de har virkelig alle farger på fargekaret. Man tenker kontorutstyr, men de hadde litt av hvert.
Silverferret Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 Vi har også marineblå, gull og marmor som fargetema, og har funnet masse fint papir, kort og bordkort hos Norway Designs (Papirgalleriet) ved Nationaltheatret i Oslo Særlig om man er litt kreativ og ønsker å lage disse tingene selv så er dette et mekka :D
Minlillelykke Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 Invitasjoner og slike ting kan bestilles fra bryllupsinvitasjoner.no. Vi tro de kan lage i de fargene. Og produktene dems er nydelige. Ellers vet jeg har min bror og hans kone kjøpte endel på wish
FlyBabe Skrevet 29. januar 2018 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2018 5 timer siden, Minlillelykke skrev: Invitasjoner og slike ting kan bestilles fra bryllupsinvitasjoner.no. Vi tro de kan lage i de fargene. Og produktene dems er nydelige. Ellers vet jeg har min bror og hans kone kjøpte endel på wish 7 timer siden, Silverferret skrev: Vi har også marineblå, gull og marmor som fargetema, og har funnet masse fint papir, kort og bordkort hos Norway Designs (Papirgalleriet) ved Nationaltheatret i Oslo Særlig om man er litt kreativ og ønsker å lage disse tingene selv så er dette et mekka :D 19 timer siden, Zoey skrev: Jeg fant servietter og endel pynt hos Staples av alle ting. Nå hadde ikke jeg mørkeblå, men turkis sammen med en annen farge, samt sølv. Vi kjøpte også tykke Duni papirduker der, og de har virkelig alle farger på fargekaret. Man tenker kontorutstyr, men de hadde litt av hvert. Takk for tips! :D Keep 'em comin'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå