AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Hei! Har du en eks som er kjekkere enn "han nye"? Haha, føler meg overfladisk og teit, men eksen var både normalhøydig og kjekkere enn han jeg holder på med nå. Han er medium utseendemessig og ganske lav. Er teit, men man vi jo gjerne finne en som "er bedre" enn eksen... Sånn at de ikke kan føle seg bedre enn deg siden du bare fant "han". Har du blitt sammens med en som var mindre pen en eksen? Anonymkode: 9103c...c52
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Tror alle kvinner har vært der. Jeg hadde også en fling med en som ikke var så kjekk som eksen, men har funnet en ny en nå som iallefall er like kjekk! Anonymkode: efcff...19f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1) Han er medium utseendemessig og ganske lav. 2)...Sånn at de ikke kan føle seg bedre enn deg siden du bare fant "han". Anonymkode: 9103c...c52 1) - er det negativt? 2) - Har du/dere en intern konkurranse om å gjøre hverandre sjalu/ovenpå? Anonymkode: ef40e...63e 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Går du fortsatt på ungdomsskolen? Anonymkode: 0b3d2...539 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Eksen min er mye kjekkere enn min nåværende, og det viser jo bare at det hjelper ikke med godt utseendet om man ikke har personligheten Den nåværende er snillere, sterkere, bedre i senga, morsommere, smartere og generelt scorer bedre på de aller fleste punkter utenom utseendet. Så selv om eksen ikke vet det, så føles det som at jeg har vunnet Anonymkode: d8981...808 11
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Ja, ganske overfladisk! Hva er viktigst? Utseende eller hvordan man er som menneske? Anonymkode: 7956e...381
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Eksen var vel objektivt sett penere men personligheten til den nye var bedre for meg på en del områder i tillegg til at vi passet mye bedre sammen personlighetsmessig også fordi vi er ganske like på en del ting. Jeg gikk ofte å irriterte meg flere ganger daglig over ting eksen gjorde fordi hen hadde en slags pubertal måte å være på men det var en del av personligheten hens så ingenting man kunne forandre på eller egentlig ville gjort. Jeg innser i ettertid at vi egentlig ikke passet så veldig godt sammen selv om vi delte livet på godt og vondt i flere år. Jeg vil vel også si at det var den første kjæresten jeg elsket ordentlig på tross av ulikhetene. Anonymkode: e1dd7...872
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 Har "oppgradert" for hver gang, så nei. Har heller aldri tenkt over det før nå. Anonymkode: 3b6dd...cb3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #9 Skrevet 28. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eksen var vel objektivt sett penere men personligheten til den nye var bedre for meg på en del områder i tillegg til at vi passet mye bedre sammen personlighetsmessig også fordi vi er ganske like på en del ting. Jeg gikk ofte å irriterte meg flere ganger daglig over ting eksen gjorde fordi hen hadde en slags pubertal måte å være på men det var en del av personligheten hens så ingenting man kunne forandre på eller egentlig ville gjort. Jeg innser i ettertid at vi egentlig ikke passet så veldig godt sammen selv om vi delte livet på godt og vondt i flere år. Jeg vil vel også si at det var den første kjæresten jeg elsket ordentlig på tross av ulikhetene. Anonymkode: e1dd7...872 Akkurat det der kunne jeg ha skrevt😅 Anonymkode: 9103c...c52
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #10 Skrevet 28. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eksen min er mye kjekkere enn min nåværende, og det viser jo bare at det hjelper ikke med godt utseendet om man ikke har personligheten Den nåværende er snillere, sterkere, bedre i senga, morsommere, smartere og generelt scorer bedre på de aller fleste punkter utenom utseendet. Så selv om eksen ikke vet det, så føles det som at jeg har vunnet Anonymkode: d8981...808 😄👏 Anonymkode: 9103c...c52
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #11 Skrevet 28. januar 2018 Hvis det er utseende som er viktigst for deg bare for å vise seg, så er du ganske overfladisk... ! Anonymkode: 99403...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå