AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Del Skrevet 28. januar 2018 Altså, jeg er en singel kvinne på 30 år og har ikke hatt sex på lenge. Begynner å bli litt seksuelt frustrert, da jeg ikke liker ONS. Har snappet litt med en jeg datet i vår, forholdet funket ikke men sexen var bra. Har blitt enige nå om å prøve FWB. Hvordan gjør man det? Dukker man opp på døra, puler og går hjem? Eller gjør man en aften utav det - typ netflix&chill? For å være helt ærlig vil jeg bare gå rett på sak, gidder ikke klein "date-setting". Er det frekt av meg? Anonymkode: 07a4a...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Del Skrevet 28. januar 2018 Drømmedaten for mange du. Men hva er forskjellen på ons og dette? Anonymkode: 73bf8...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 28. januar 2018 #3 Del Skrevet 28. januar 2018 Friends with benefitd da gjør man det samme som med venner og har sex. Men man kan jo selvsagt bare ha sex og gå hjem men da ville jeg kalt dem en knullevenn eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 28. januar 2018 #4 Del Skrevet 28. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Drømmedaten for mange du. Men hva er forskjellen på ons og dette? Anonymkode: 73bf8...906 ONS er en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Del Skrevet 28. januar 2018 Du kan jo fortelle hva du ønsker ut av det. Ofte kan det blusse opp følelser om man skal «Date» som i å sitte å se film sammen og snakke. Bedre å skille sex og vennskap i form av at man kan snakke normalt, men den dagen man har sex så er det rett på sak og ferdig Anonymkode: e4dd6...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Del Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Drømmedaten for mange du. Men hva er forskjellen på ons og dette? Anonymkode: 73bf8...906 Ons er en random person man gjerne plukker opp på byen. Ts kjenner denne personen og ser for seg sex flere ganger tenker jeg Anonymkode: e4dd6...be9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Del Skrevet 28. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ons er en random person man gjerne plukker opp på byen. Ts kjenner denne personen og ser for seg sex flere ganger tenker jeg Anonymkode: e4dd6...be9 Hvis du har kommer, har sex og går med engang, hva er forskjellen på om det er ons elller dette, mente jeg. Anonymkode: 73bf8...906 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Del Skrevet 28. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du har kommer, har sex og går med engang, hva er forskjellen på om det er ons elller dette, mente jeg. Anonymkode: 73bf8...906 At dette er en man snakker med ellers, å ikke en fremmed fra fest. Man kjenner hverandre. Å det heter «one night stand» da det gjerne er en natt, har man sex flere ganger er det ikke lenger ons. Tydeligere? Anonymkode: e4dd6...be9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 28. januar 2018 #9 Del Skrevet 28. januar 2018 Det er ikke noen oppskrift på dette. Vi pleide å gjøre litt mer av det, og tilbringte hele kvelden sammen dersom begge hadde tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #10 Del Skrevet 28. januar 2018 Jeg har hatt et slikt forhold siden i sommer, og greia vår er egentlig ganske enkel. Møter 1-2 ganger i uka. Avtaler neste gang når vi går fra hverandre. Vi jobber begge lange dager, og møtes enten hos ham eller meg etter jobb, kanskje sånn i 20-21 tiden. Av og til spiser vi sammen, men som regel er det kun inn døra, klem, kjapp dusj og rett i seng. Kosing i 1 time eller 2, så ha det bra! Har vært sammen et par ganger i helger også, ene gangen sjekket vi inn på hotell sammen og hadde digg sex hele kvelden, natt og litt neste morgen. Digger konseptet. "Tør" liksom å være mer bestemmende og å slippe meg selv løs når jeg vet at det kun er sex. Bruker leketøy og gjerne sexy undertøy, noe han digger. Vi er eksklusive og han bruker ikke kondom, dette er en stor tillitsgreie og vi snakker så mye om det at vi stoler på hverandre. Håper vi kan ha det sånn en stund fremover. Anonymkode: 2404c...f4b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 28. januar 2018 #11 Del Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har kommer, har sex og går med engang, hva er forskjellen på om det er ons elller dette, mente jeg. Anonymkode: 73bf8...906 Det er noen man kjenner, og ikke random fyr man plukker opp på byen. Og det blir gjerne mer enn en gang. Jeg hadde en FF, og vi gjorde andre ting også, satt gjerne å så film, festet sammen, spise lunsj osv.. Vi var rettogslett venner, også hadde vi sex oppå det. Men ingen av oss ville ha kjæreste.. det funket fint i et år, til jeg fant min første BDSM partner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 28. januar 2018 #12 Del Skrevet 28. januar 2018 Det er hva man gjør det til. Dette kan og bør dere avtale der mellom. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #13 Del Skrevet 28. januar 2018 Det er helt individuelt, det finner dere ut av dere i mellom. Om du vil gå rett på sak og hjem igjen så gjør du det, du er ikke forpliktet til å være der å se film liksom. Noen FWB gjør kjæresteting og koser masse, andre FWB går rett på sak og kler på seg og går igjen. Begge deler er helt normalt. Anonymkode: e419e...df2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #14 Del Skrevet 28. januar 2018 TS her Forskjellen er jo at jeg kjenner fyren, vet at han er normal og at vi har seksuell kjemi. Orker ikke spille russisk rulett med de gærningene man finner på byen. Nå kommer han her i morgen kveld, så får vi se 😉 Anonymkode: 07a4a...3b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #15 Del Skrevet 28. januar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her Forskjellen er jo at jeg kjenner fyren, vet at han er normal og at vi har seksuell kjemi. Orker ikke spille russisk rulett med de gærningene man finner på byen. Nå kommer han her i morgen kveld, så får vi se 😉 Anonymkode: 07a4a...3b2 Kos deg 😜 Anonymkode: e4dd6...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #16 Del Skrevet 28. januar 2018 Hvorfor i helvetet er dere ikke sammen da?? Idiotisk å holde på slikt. Hva når du blir byttet ut? Er det like kult? Når han blir forelsket og dumper deg. Går du like lett fra sex til 0 sex da? Eller er du med på at han er utro?? Skammelig konsept. Anonymkode: a648f...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #17 Del Skrevet 28. januar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i helvetet er dere ikke sammen da?? Idiotisk å holde på slikt. Hva når du blir byttet ut? Er det like kult? Når han blir forelsket og dumper deg. Går du like lett fra sex til 0 sex da? Eller er du med på at han er utro?? Skammelig konsept. Anonymkode: a648f...b15 Oi, her traff jeg ei nerve visstnok. Enten har du hatt en dårlig opplevelse med det motsatte kjønn, eller så får du ikke sex i det hele tatt? Grunnen til at vi ikke er sammen er at vi ikke passer sammen når det kommer til livsstil og mål i livet. Personlighetene klaffer, og sexen er bra. Vi er to single, unge mennesker, kan vi ikke få lov til å kose oss? Vi lever bare én gang, og mennesker har behov. Vi vet begge hva vi går til her. Vi må selvfølgelig ha noen spilleregler, og kondom er et must. Hvis han eller jeg finner oss kjæreste avslutter vi selvfølgelig. Og da er det jo bare tilbake til utgangspunktet. Anonymkode: 07a4a...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #18 Del Skrevet 28. januar 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, her traff jeg ei nerve visstnok. Enten har du hatt en dårlig opplevelse med det motsatte kjønn, eller så får du ikke sex i det hele tatt? Grunnen til at vi ikke er sammen er at vi ikke passer sammen når det kommer til livsstil og mål i livet. Personlighetene klaffer, og sexen er bra. Vi er to single, unge mennesker, kan vi ikke få lov til å kose oss? Vi lever bare én gang, og mennesker har behov. Vi vet begge hva vi går til her. Vi må selvfølgelig ha noen spilleregler, og kondom er et must. Hvis han eller jeg finner oss kjæreste avslutter vi selvfølgelig. Og da er det jo bare tilbake til utgangspunktet. Anonymkode: 07a4a...3b2 Du vil ikke føle på sjalusi?? Det tror jeg. Vil aldri nedverdige meg selv til kun sex for en mann når han leter etter drømmedamen. Jeg vil heller ikke date en mann som har fast liggepartner. Dere er jo sammen på en måte. Dagen han blir forelsket og dumper deg så står du der uten den fantastiske sexen din. Da kan du ikke komme å kreve sex pga nye damen. Jeg er ikke i forhold nå nei, men har såpass stor egenverdi at jeg skal ikke ha tullesex i tulleforhold. Sex for meg er kun i et godt forhold der begge elsker hverandre. Vil ikke dele min mann med noen. Anonymkode: a648f...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #19 Del Skrevet 30. januar 2018 På 28.1.2018 den 23.14, AnonymBruker skrev: Du vil ikke føle på sjalusi?? Det tror jeg. Vil aldri nedverdige meg selv til kun sex for en mann når han leter etter drømmedamen. Jeg vil heller ikke date en mann som har fast liggepartner. Dere er jo sammen på en måte. Dagen han blir forelsket og dumper deg så står du der uten den fantastiske sexen din. Da kan du ikke komme å kreve sex pga nye damen. Jeg er ikke i forhold nå nei, men har såpass stor egenverdi at jeg skal ikke ha tullesex i tulleforhold. Sex for meg er kun i et godt forhold der begge elsker hverandre. Vil ikke dele min mann med noen. Anonymkode: a648f...b15 Nå har jo alle forskjellige preferanser, og det er jo bra. Vi to har forskjellig syn på dette, og det er helt greit. For å være ærlig hadde jeg samme syn som deg, lenge. Har vært kresen og kun hatt sex i forhold. Men jeg forelsker meg ikke lett, og det kan gå lenge mellom. I tillegg har det skjedd noe med meg - jeg har mye bedre sex enn før! Jeg er tryggere på meg selv, vet hva jeg vil ha, og sexen er fantastisk. Så nå, etter 6 måneder i sølibat, klarte jeg ikke vente lengre. Hadde sex i går kveld og i dagmorres, og hadde fantastiske orgasmer. Vil ikke la den beste tida av livet mitt gå forbi, og gå glipp av disse opplevelsene. Jeg er ikke interessert i et forhold til denne mannen. Og vi bor forskjellige steder med forskjellige venner, så jeg tror ikke sjalusi blir et tema. Får bare nyte den tiden vi har, så får det skje det som skjer. Que sera, sera. Vil hvertfall ikke sitte på gamlehjemmet og angre på det som jeg ikke har gjort 😉 Anonymkode: 07a4a...3b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #20 Del Skrevet 30. januar 2018 På 28.1.2018 den 22.02, AnonymBruker skrev: Hvorfor i helvetet er dere ikke sammen da?? Idiotisk å holde på slikt. Hva når du blir byttet ut? Er det like kult? Når han blir forelsket og dumper deg. Går du like lett fra sex til 0 sex da? Eller er du med på at han er utro?? Skammelig konsept. Anonymkode: a648f...b15 Neimen i alle dager hvem er det som har slått deg i bakhodet da?? Hvorfor så sint? Om Ts syns at dette er en grei ordning så er det bare teit av deg, som en fremmed, å komme å si hva Ts skal gjøre 😂😂 Anonymkode: e4dd6...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå