Gå til innhold

Eks som kaller meg «jenta mi»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i et 2 år langt forhold som endte helt forferdelig fra hans side, men siden klarer han jo ikke å la meg være i fred. En stund etterpå var jeg svak og vi hadde sex.. idiotisk av meg siden jeg fortsatt har følelser. En mnd siden sa jeg rett ut at jeg ikke vil det der mer, jeg er ikke en han bare kan bruke når han føler for det en eller to ganger i uka. Jeg har unngått han siden, men han har begynt igjen.

Når han prater med meg de siste gangene er han som regel hyggelig og interessert i livet mitt og vil jeg skal ha det bra (sikkert så han kan føle seg bedre). Og så fortsetter han å foreslå sex, han kaller meg jenta si og sier han trodde jeg er mye lykkeligere uten han. Han er så dum og gjør meg så forbanna. Jeg unngikk kontakt lenge nå, men klarte ikke la være å svare når han kaller meg slike ting. Ble sint og svarte litt svada tilbake. Ja, jeg skal slutte helt å svare, men hvorfor gjør han det der til tross for at jeg har vært tydelig. Virker som om han følger med på alt jeg gjør. 

Anonymkode: cd696...546

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva spør du om? 

Anonymkode: e3d61...848

Skrevet

Ok. Han vil sikkert pule.

Anonymkode: d1a83...e6f

Skrevet

Bare ignorer han. Han vil ha kjæresteprivilegier i form av sex og koseprat og flørt, uten å ville være kjæreste så fuck han

Anonymkode: 2fde7...744

• Liker 1
Skrevet

"Hei. Jeg er eksen din og ikke bootycallen din. Viss litt respekt å ta deg en bytur eller noe hvis du trenger et ligg. Jeg vil ha kjæreste"

Anonymkode: 57c6b...9dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...