AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Skjønner ikke hvorfor så mange klager over alenemødre som vil ha kjæreste, og at det blir vanskelig å finne seg noen, fordi en mann ikke ser etter en dame med mange unger osv. De tenker tydeligvis ikke på at det faktisk er alenefedre og som har mange unger. Jeg er singel og på leting, og har blitt kontaktet x antall ganger av menn som har tre barn fra før. De sletter jeg bare med en gang, vil faktisk ha egne barn også.. Anonymkode: d514b...8d0 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Sitat De tenker tydeligvis ikke på at det faktisk er alenefedre og som har mange unger. Nei, dette var nytt. Tusen takk for innsikten! Anonymkode: 92cf7...693 2
Jentadi Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Det er vel sånn at noen menn vil ha kvinner uten barn og noen synes det er kjekt at hun har barn fra før av. Det finnes vel noen for de fleste av oss, alenemor eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, dette var nytt. Tusen takk for innsikten! Anonymkode: 92cf7...693 Nå snakket jeg jo om de som har den meningen jeg beskrev. Enkelte tar seg jo nær av alt.. Anonymkode: d514b...8d0
ajarRun Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Jeg skulle gjerne hatt en alenemor som kjæreste. Alle fordelene med unger men ingen av ulempene. Usikket på om jeg kunne bodd med en snørrvalp da... Liker ikke klisj og rot og mas. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Jeg er alenemor til to og er sammen med en alenefar til to 😊 Vi har ikke inkludert barna i forholdet enda, bortsett fra min minste som har en tendens til å våkne når han er på besøk hos meg. Så de har møttes mye. Men ellers tar vi det med ro og kommer ikke til å dra barna inn i forholdet det første året ihvertfall. Anonymkode: 686bc...fca
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #7 Skrevet 29. januar 2018 Kvinner ser bare det de vil ha, ikke det de er nødt til å velge mellom. Finnes ikke det de vil ha tror de det ikke finnes noen. Anonymkode: 2b768...af1
Gjest Frøkenskog Skrevet 29. januar 2018 #8 Skrevet 29. januar 2018 Er "alenemor" til 2. Har funnet en fantastisk bra fyr. Han har ingen selv, men flere nevøer. Han er omsorgsfull og trives rundt barn, samtidig som han er sterk og "mann". Handy er han og. Jeg har skutt gullfuglen😀👍
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #9 Skrevet 29. januar 2018 Jeg er enslig mor til 2 barn, ble skilt fra faren for 10 år siden. Da var jeg 30 år, og 1 år etterpå møtte jeg en flott mann, 5 år yngre uten barn. Vi var sammen i 3 år. Nå er jeg 40 år og singel. Og nå er det ikke vanskelig å møte menn, de fleste har jo barn, eller har ikke noe problem med at jeg har barn. Nå er jo mine barn store og. Anonymkode: a8306...a8e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #10 Skrevet 30. januar 2018 Veldig veldig få av de mennene jeg kommer i kontakt med har noen problemer med at jeg har tre barn. Men etter et forhold med en uten barn har jeg nok tenkt å forsøke meg med en med barn neste gang. Vi får se, men interessen er der uansett hvertfall. Anonymkode: b4c92...e63
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #11 Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig veldig få av de mennene jeg kommer i kontakt med har noen problemer med at jeg har tre barn. Men etter et forhold med en uten barn har jeg nok tenkt å forsøke meg med en med barn neste gang. Vi får se, men interessen er der uansett hvertfall. Anonymkode: b4c92...e63 Det digge med dere alenemødre er at det er så lett å lure dere til å spre beina. Anonymkode: 92399...850
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #12 Skrevet 30. januar 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det digge med dere alenemødre er at det er så lett å lure dere til å spre beina. Anonymkode: 92399...850 Hehe, ja, det kan jeg tenke meg Men av de jeg har spredd beina for har de fleste ønsket et forhold. Han jeg dater nå har barn selv da, mens jeg nok var villig il å spre beina ville han vente Anonymkode: b4c92...e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå