Gå til innhold

Hvorfor er det så ille å vise fram tightsrumpa si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom tightsen ikke er veldig gjennomsiktig? En ugjennomsiktig tights er jo ikke noe mer avslørende enn en skinnyjeans. 

Etter min mening er det ihvertfall mye bedre å vise fram tightsrumpa si enn å vise fram rørleggersprekken sin ...:P

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har man skjørt over strømpebuksa hvis strømpebuksa ikke er gjennomsiktig?

Anonymkode: bc3c7...1bc

• Liker 24
Skrevet
1 time siden, Thyra skrev:

Dersom tightsen ikke er veldig gjennomsiktig? En ugjennomsiktig tights er jo ikke noe mer avslørende enn en skinnyjeans. 

Etter min mening er det ihvertfall mye bedre å vise fram tightsrumpa si enn å vise fram rørleggersprekken sin ...:P

Hvis du med tights mener treningstights, så ser det jævla harry ut. Man utstråler ikke "fashionista" eller "flink-til-å-kle-seg" akkurat. Heller tvert om.

Anonymkode: 74d46...e99

• Liker 13
Gjest N-Nøff
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du med tights mener treningstights, så ser det jævla harry ut. Man utstråler ikke "fashionista" eller "flink-til-å-kle-seg" akkurat. Heller tvert om.

Så viktig.

Skrevet

Tights er stygt på alle. 

Anonymkode: d1ea3...aac

• Liker 7
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har man skjørt over strømpebuksa hvis strømpebuksa ikke er gjennomsiktig?

Anonymkode: bc3c7...1bc

Jeg ser på tights som en slags mellomting mellom bukse og strømpebukse, der noen tightser ligger nærmere bukse, og andre ligger nærmere strømpebukse.

Endret av Thyra
  • Liker 4
Skrevet

Ei rompe i tights er noe av det vakreste jeg ser :hjerter:

Anonymkode: 9f9ce...404

• Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange plagg som ikke akkurat utstråler "fashionista". Og det er heller ikke alle som har ambisjoner om å være en fashionista.

• Liker 23
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tights er stygt på alle. 

Anonymkode: d1ea3...aac

"Kule" bukser som viser rørleggersprekken når man bøyer seg er etter min mening langt styggere.

• Liker 4
Skrevet

Det er forskjell på tights da. Vanlig tights er veldig behagelig, og er lagd til å bruke under lengre topper (tunika) eller kjoler. Og det kan jo være pent det. Å ikke dekke til rumpa når man bruker vanlig tights er meget lite kledelig, og bør i all hovedsak kun foregå hjemme. Når det gjelder treningstights så er det jo fullt akseptabelt å bruke den uten å dekke til rumpa på f.eks. treningssenter der disse tightsene skal brukes, men vær obs på at om du squatter kan vi se hele undertøyet og vel så det.... de færreste tights (med unntak av sånne vintertightser beregnet for utebruk) er tjukke nok til å dekke en rumpe som bøyer seg hit og dit og alle veier.

• Liker 15
Skrevet

Hvem sier det er ille? Alle damene jeg ser på treningssenter går med tights så det er vel kanskje ikke så mange som tenker det er ille?

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor ikke bare ha hele antrekket som en tights? Også vise litt av frontsprekken også, ikke bare baksprekken.

15732863245_2108f4ff60_b.jpg

Anonymkode: 996dc...651

• Liker 7
Skrevet

Det er forferdelig stygt

Anonymkode: 9c645...ad5

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke bare ha hele antrekket som en tights? Også vise litt av frontsprekken også, ikke bare baksprekken.

15732863245_2108f4ff60_b.jpg

Kameltå :hjerter:

• Liker 2
Skrevet

Eh, når jeg trener så trener jeg. Skal ikke passe på å dekke rumpa fordi det er en tights. Prippen.no!

Anonymkode: a6f53...e1e

• Liker 16
Skrevet
13 minutter siden, WubWub skrev:

Hvem sier det er ille? Alle damene jeg ser på treningssenter går med tights så det er vel kanskje ikke så mange som tenker det er ille?

Når man trener er det "lov", men under andre omstendigheter er det visst fullstendig uhørt, i følge enkelte ...

• Liker 3
Skrevet

Det beste er å bare male klærne rett på kroppen. Så lenge det ikke er gjennomsiktig maling er det innafor...

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Thyra skrev:

Når man trener er det "lov", men under andre omstendigheter er det visst fullstendig uhørt, i følge enkelte ...

Hadde vel vært litt rart å gått rundt sånn her utenom trening?

HTB1ySuCRpXXXXXPXXXXq6xXFXXXG.jpg

dsc04075dsc04075-kopiera.jpg

koysiu-l-610x610-leggings-yoga-yoga+pant

jen-selter-2_1024x1024.jpg?v=1492394116

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er å bare male klærne rett på kroppen. Så lenge det ikke er gjennomsiktig maling er det innafor...

Nei, det er for kaldt.

Skrevet
7 minutter siden, WubWub said:

Hadde vel vært litt rart å gått rundt sånn her utenom trening?

HTB1ySuCRpXXXXXPXXXXq6xXFXXXG.jpg

dsc04075dsc04075-kopiera.jpg

koysiu-l-610x610-leggings-yoga-yoga+pant

jen-selter-2_1024x1024.jpg?v=1492394116

Hvorfor det?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...