AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Hei, jeg er en jente på 14 år og jeg skulle gjerne kommet meg i litt bedre form, få litt sterkere muskler, og brenne bort noe fett. Ikke fordi jeg egentlig bryr meg om utseende, men fordi jeg føler kroppen min kan ha godt av det. Jeg driver mye med hest og rir nesten hver dag, men jeg må jo ærlig innrømme at ikke dette er det mest effektive. Så jeg tenkte jeg skulle begynne og trene mer utenom dette. Jeg har en treningssykkel hjemme, ellers ikke noe utstyr. Noen som er flinke til og sette om et treningsskjema? Jeg vil heller trene litt og hardt hver dag, en mye færre dager. Tenker meg styrke kombinert med treningssykkel. Men jeg har selv ingen peiling på effektive øvelser eller hvor lenge jeg må sykle osv. Så da hadde det jo vært greit med litt hjelp fra dere som kan dette. Tar imot alt av tips! :D Anonymkode: e0d60...473
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Løping i motbakke, utfall, knebøy, gjerne med vekt, feks fyllte flasker i sekk eller i hendene om du ikke har vekter. Armhevinger, bruk flaskenen til å trene armene også. Treningstips. 8x3 knebøy med vekt, såpass tubgt bør det være at du klarer de 8 repetisjonene og blir sliten. Utfall 10x3 hvert ben Dibs på stol eller benk, begynn med bøyde ben, og prøv å strekke de mer ut etterhvert, det blir tyngre. Google dibs på stol om du ikke vet hva det er. Løping i motbakke, med korte og lange skritt, sakte og fort, bakken trenger ikke å være lang, bare gjenta. Håper du synes dette hjelper, du trenger ikke å begynne med vekter om du ikke er så trent, kroppsvekten din holder lenge i første omgang. Se videoer og pass på at du gjør det riktig. Anonymkode: 266fd...9d3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Løping i motbakke, utfall, knebøy, gjerne med vekt, feks fyllte flasker i sekk eller i hendene om du ikke har vekter. Armhevinger, bruk flaskenen til å trene armene også. Treningstips. 8x3 knebøy med vekt, såpass tubgt bør det være at du klarer de 8 repetisjonene og blir sliten. Utfall 10x3 hvert ben Dibs på stol eller benk, begynn med bøyde ben, og prøv å strekke de mer ut etterhvert, det blir tyngre. Google dibs på stol om du ikke vet hva det er. Løping i motbakke, med korte og lange skritt, sakte og fort, bakken trenger ikke å være lang, bare gjenta. Håper du synes dette hjelper, du trenger ikke å begynne med vekter om du ikke er så trent, kroppsvekten din holder lenge i første omgang. Se videoer og pass på at du gjør det riktig. Anonymkode: 266fd...9d3 Takk! Anonymkode: e0d60...473 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå