AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Jeg og min samboer har vært sammen i over 3,5 år og har ALDRI brukt beskyttelse. Til tross for dettte har jeg aldri blitt gravid, så jeg begynner selvfølgelig å få litt panikk.. Jeg vet med meg selv at jeg må ha barn. Jeg er nå to dager over ikm, og jeg håper så inderlig. Normalt sett har jeg ømme bryst mellom eggløsning og mens, men denne gangen har jeg ikke hatt det. Dette er det eneste som har væt unormalt, bortsett fra at jeg har vært litt tett i nesen. Trodde jeg skulle bli syk, men har rett og slett bare vært tett og har måtte nyse ganske ofte. Jeg tør ikke å ta en test, for jeg vet at den mest sannsynlig blir negativ, men lurer på om noe av dette kan være et symptom eller om jeg bare er teit og "leter" etter symptomer. Anonymkode: c79fa...e8d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Det kan være symptom og det kan ikke være, ingen her så kan gi deg noe mer konkret-kun test. Min eks og jeg hadde også sex i 5 år uten prevensjon og ble ikke gravid, men når jeg gikk fra ham å møtte en ny så *proff* ble jeg gravid første gang vi hadde sex (uhell) Uansett, det finnes så god teknologi i dag at det løser seg nok Anonymkode: 71b53...5a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå