AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Hvorfor er den gutten der? Barn skal ikke se slikt! Barn skal skones for det som har med kjønn å gjøre. Dette var bare kvalmt og sykt å se på. Stakkars gutt! Håper ikke han ble ødelagt for livet! https://www.facebook.com/groups/wivesandmothers/permalink/2004211303161100/ Stakkars stakkars gutt! Anonymkode: 3e0a3...69e
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Jeg hadde ikke valgt å ha med sønnen min på fødsel, men at barn må skånes for alt som har med kjønn å gjøre er jeg ikke enig i. De skal skånes fra å se voksnes seksualitet, men å se naken kropp er ikke farlig og helt naturlig. Anonymkode: 307d8...6bc 17
Gjest GoldenLioness Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er den gutten der? Barn skal ikke se slikt! Barn skal skones for det som har med kjønn å gjøre. Dette var bare kvalmt og sykt å se på. Stakkars gutt! Håper ikke han ble ødelagt for livet! https://www.facebook.com/groups/wivesandmothers/permalink/2004211303161100/ Stakkars stakkars gutt! Anonymkode: 3e0a3...69e Vet du hva pedofili er?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Klarte ikke helt å se pedofilien i det. Men hva gjør rosebladene der? Anonymkode: f889c...129 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er den gutten der? Barn skal ikke se slikt! Barn skal skones for det som har med kjønn å gjøre. Dette var bare kvalmt og sykt å se på. Stakkars gutt! Håper ikke han ble ødelagt for livet! https://www.facebook.com/groups/wivesandmothers/permalink/2004211303161100/ Stakkars stakkars gutt! Anonymkode: 3e0a3...69e Jeg tenker at det er oss voksne som skaper skam rundt kjønn. Det virket som gutten var helt avslappet i forhold til det som skjedde . Anonymkode: adf04...041 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Er ikke pedofilt, men synes personlig at man ikke skal se familiens underliv... Anonymkode: 99875...3fc 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Den gutten såg da ut til å ta det med knusende ro. Eneste måten han vil bli skadet av det, må være av omgivelsene som sier til han at det der er totalt unaturlig for han. Anonymkode: 63328...8ad 8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 Har jo hørt historier om fedre som omtrent har fått seksualiteten ødelagt av å bivåne en fødsel, så jeg stiller meg litt tvilende til at barn skal oppleve det. Og det har ikke noe med angst for nakne kropper å gjøre, men med det at en fødsel kan være en temmelig dramatisk affære. Anonymkode: 9587f...87c 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #9 Skrevet 28. januar 2018 Tror du må lese deg opp på hva pedofili er. Hvis du ikke veit det eller gidder å gjøre et kjapt googlesøk så skal jeg forklare deg: en pedofil er en person som tenner på å seksualisere prepubertale barn. Syns du fortsatt det er pedofili? Anonymkode: ecd23...a3f 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #10 Skrevet 28. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jo hørt historier om fedre som omtrent har fått seksualiteten ødelagt av å bivåne en fødsel, så jeg stiller meg litt tvilende til at barn skal oppleve det. Og det har ikke noe med angst for nakne kropper å gjøre, men med det at en fødsel kan være en temmelig dramatisk affære. Anonymkode: 9587f...87c Jeg er enig i dette. Nå så det jo ut som at denne babyen nærmest sklei ut av vannsklia, men en fødsel kan være langt mer dramatisk og traumatiserende, ergo det er litt risikosport å inkludere andre barn i det, tenker jeg. Men: pedofili har ingengting med saken å gjøre... Anonymkode: 7f5e5...f2a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #11 Skrevet 28. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jo hørt historier om fedre som omtrent har fått seksualiteten ødelagt av å bivåne en fødsel, så jeg stiller meg litt tvilende til at barn skal oppleve det. Og det har ikke noe med angst for nakne kropper å gjøre, men med det at en fødsel kan være en temmelig dramatisk affære. Anonymkode: 9587f...87c Tror uansett det er anderledes når en mann ser sin kone som han tenner på føder enn hvis det hadde vert en random dame, har litt med hvilken relasjon man har til personen Anonymkode: 4fb3f...00a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #12 Skrevet 29. januar 2018 Mener du virkelig at fødsel er seksuelt siden du snakker om pedofili vedr dette? Jeg kan garantere deg at når man føder, tenker ikke man på sex, såfremt man ikke kommer med noen gloser til mannen som var med på å sette deg i den smertefulle situasjonen Anonymkode: 0e166...db7 1
DonaldDuck Skrevet 29. januar 2018 #13 Skrevet 29. januar 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er den gutten der? Barn skal ikke se slikt! Barn skal skones for det som har med kjønn å gjøre. Dette var bare kvalmt og sykt å se på. Stakkars gutt! Håper ikke han ble ødelagt for livet! https://www.facebook.com/groups/wivesandmothers/permalink/2004211303161100/ Stakkars stakkars gutt! Anonymkode: 3e0a3...69e Pedofilt? Kan du utype hvorfor du mener at dette har noe med pedofili å gjøre? 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #14 Skrevet 29. januar 2018 pedofilt?? de tok imot ett barn.. ?? så spennende å få være med på for gutten.. Anonymkode: 46ec7...422 2
Frkwitch Skrevet 29. januar 2018 #15 Skrevet 29. januar 2018 Tenker at så lenge fødselen går bra så har det da ingenting å gjøre. Men uansett,hvorfor skal legge deg opp i hvordan en annen familie velger å gjøre dette? Høres ut som du tok mer skade av å se på en hva gutten gjorde.. og pedofili?? Skam deg! 2
Gjest NotNaomi Skrevet 29. januar 2018 #16 Skrevet 29. januar 2018 Det du skriver Ts er mer "sjukt" enn at gutten ser søsken blir født. Tror nok de har forberedt ham godt,og planlagt dette ordentlig. Hvem tenker pedofili når det gjelder fødsel?? Ville ikke gjort det samme selv,men denne gutten tok det fint,og det var rørende å se smilet hans da babyen kom ut :-)
heipådegsann Skrevet 29. januar 2018 #17 Skrevet 29. januar 2018 Dette har ingenting med pedofili å gjøre. En fødsel er ett resultat av sex ja, men det er alle mennesker, og vi tåler stort sett å se hverandre. Selv foretrekker jeg minst mulig publikum når jeg føder, så dette hadde nok blitt for mye for meg. Men det ser jo ut som denne familien takler det kjempebra, og det må være en kjempestor opplevelse for gutten! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå