AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 jeg har ca 40 poeng, tenkte å søke på IT men leser hele tiden her at det er lange dager og aldri ferie, hva annet er bra å velge? Anonymkode: c4b28...98f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Hvis jobben ikke skal være kjip er det en fordel å velge noe man interesserer seg for. Anonymkode: 3c7e1...1a9 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 Du kan ha en kjip jobb selv om du har en god utdannelse. Den hyggeligste jobben jeg har hatt er på Narvesen. God kollegaer, ferdig med jobben i det øyeblikket jeg går hjem og jeg likte servicejobben. Nå har jeg en utdanning som førte til bedre lønn, men kjip jobb. You never know. Anonymkode: bd948...7de
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 95% jobber er kjipe, få er så heldige å få jobbe med noe de syntes er kjempekult og givende. Thats life, man jobber for å ha tak over hodet ikke for å kose seg, det har man fritida til! Anonymkode: 8bd1e...c53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå