AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Da mener jeg nødpenger fra nav. Jeg får hver 14 ende dag. Men er det en fast dag i uken uansett.? Anonymkode: a0ac9...0ec
applestories Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Nødpenger skal kun vare "noen få" dager, type "det er tomt i kjøleskapet og det tar noen dager å behandle søknad og skrive vedtak". Nødpenger er ikke en fast ordning som skal vare over tid. Vanligvis skal det utbetales så snart det lar seg gjøre i forhold bankoverføring (eventuelt kontantkort om de brukes). Sosialhjelp er en kommunal ytelse og rutinene varierer mellom landets kommuner. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Da jeg fikk nødpenger en gang pga en akutt og helt ekstrem situasjon, fikk jeg pengene utbetalt samme dag som jeg søkte. Men nødpenger er ikke noe man får jevnlig mange ganger. Anonymkode: 66314...7b9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Man får ikke nødpenger som fast utbetaling. Da må du søke for hver gang. I tilfelle pleier de fleste å få nødpenger samme dag eller dagen etter at de søker da nødpengesøknader går først i køen. Anonymkode: d2780...dcb 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #5 Skrevet 29. januar 2018 Har du søkt om nødpenger da? Anonymkode: 05b30...724
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå