Gjest Bopp Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 med å begynne å planlegge et bryllup til sommeren?? Ca hvor lenge før er det vanlig å sende innbydelser osv..
leela Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 Vi sender ut 3mnd før Det spørs sikkert litt hvordan type bryllup du skal ha, og om lokale og kirke er ledig. Men man klarer fint å planlegge et bryllup på et halvt år
Blueberry Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 Sett i gang hvis du vil! Det første du må gjøre er å bestemme dato, bestille kirke, lokaler, fotograf og frisør. Særlig hvis du har spesielle ønsker kan det bli fort til at noen av disse er opptatt allerede. Invitasjoner sendes ikke ut før 2-3 mnd før bryllupet. :-) Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #4 Skrevet 9. februar 2005 Neida! Jeg lagde bryllup på 5 uker jeg! Men det er IKKE anbefalt!
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 innbydelser sendes ofte 2-3 mnd før. Du rekker nok helt fint å planlegge et flott bryllup nå hvis du gifter deg på sensommeren. Vet om noen somgifter seg i juni som ikke har begynt enda, Det bryllupet tror jeg blir utsatt. Husk at mange kjoler har opp mot 6 mnd leveringstid. Lykke til
aprilbrud Skrevet 9. februar 2005 #6 Skrevet 9. februar 2005 Det går fint!! Vi forlovet oss 30. oktober, og bryllupet er 16. april. Altså 5 1/2 mnd. Har ikke stresset noe særlig foreløbig iallefall, men jeg er strukturert og liker å planlegge. I tillegg vet vi begge hva vi liker og ikke liker, og det er heldigvis oftest sammenfallende, så da går ting kjapt og greit. Lykke til!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #7 Skrevet 9. februar 2005 Takk for alle svar, satse på at jeg finner kirke og lokale, så ser jeg dere nok igjen her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå