AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Han er virkelig drømmemannen..har aldri måtte gjort noe selv for å få mannen jeg vil ha så nå trenger jeg hjelp. Vi snapper en del, bor i samme by så burde ikke være sååå vanskelig, men akkurat nå står vi på en måte litt fast føler jeg... Jeg tør ikke å foreslå å møtes.. og jeg tror ikke han tør heller. En ganske sjenert fyr.. Har så lyst til å møte ham neste helg, men hva kan jeg si/skrive/snappe uten å være masete på noe vis... ? Anonymkode: 2003e...15d
Ardenus Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Skriv at du vil gjerne møte han på en plass dere begge kjenner, gå en tur og bli kjent. Spør han om han kan div datoer
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Jeg vet ikke om jeg hadde tort å ta initiativet, bedre å vente på at han evt. gjør det. Anonymkode: 633b9...ed1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Send en snap og spør om han har lyst til å ta en øl eller kaffe neste helg. Det verste som skjer er at han sier nei. Anonymkode: 22391...450 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå