Gjest Cocosa Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Er det noen som har angret på å ikke gjøre det? Er i sjette måned og tenker det er fint å ha, men samtidig er jeg så dårlig at jeg ikke vet om det er verdt stresset. Er det verdt pengene? (Tenker uansett nyfødtfoto hos fotograf). Kommer jeg til å angre om vi ikke gjør det?
Liven_ Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 For min del er det mye mer spennende meg grsvid enn nyfødtfoto. Syns alle nyfødte er like og ikke så veldig fotogene så her blir det gravidfotografering.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Har aldri hatt behov for det, føler meg ikke akkurat på mitt fersheste nå. Hadde uansett ikke hengt det på veggen, da hadde det blitt i et album. Tar heller bilder når baby har litt mer trekk enn nyfødt, synes rundt 1 år er en herlig alder Anonymkode: 3d52e...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Jeg har ett bilde av meg selv som gravid, tatt om morgenen før fødselen. Sånn i ettertid hadde det vært morsomt å ha flere. Men jeg hadde aldri giddet å ta foto hos fotograf - jeg henger jo ikke akkurat bildet opp på veggen.. Ta bilder med ditt eget kamera, vil jeg si. Og så har jeg naturligvis 1000 bilder av babyen (men ingen fotografbilder). Kjøpte nytt kamera da baby ble født.. Anonymkode: b3564...6bd 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Ser ikke helt poenget med å fotografere alt? Alle nyfødte er stygge og skrukkete, og ikke noe jeg vil ha på veggen ihvertfall. Gravide er som regel hovne, oppblåste og pløsne, og ikke noe å henge på veggen det heller. Ja jeg er kvinne, ja jeg har barn, joda jeg har bilder, men ikke nyfødtfoto med baby i en sinkbøtte oppå et lammeskinn eller meg selv full av vann, naken på veggen. Slike bilder har det etter mitt syn best i fotoalbumet. Alt skal det lages trender av.. Anonymkode: d6ae0...cd4 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Er i uke 37 med mitt andre barn og har knapt bilder av gravidmagen fra noen av svangerskapene. Det er ikke noe jeg har savnet, og kjenner meg ikke akkurat så «flott» at jeg ønsker å bli fotografert akkurat nå. Ikke ville jeg hengt bildene på veggen heller, så med mindre du skal det skjønner jeg ikke helt vitsen med å gå til fotograf. Jeg ville heller spart de pengene og tatt profesjonelle nyfødtbilder. Anonymkode: 8174b...482
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Jeg skiller meg nok ut her ser jeg. Jeg har aldri følt meg så fin som når jeg var gravid. Tung ja. Sliten ja. Men hekt glatt hud, perfekt hår, og en utrolig fin mage! Jeg tok gravidfoto og nyfødtfoto, ig er utrolug glad for det. I tillegg har jeg masse magebilder tatt av min mor og mormor og syns de også er utrolig fine å ha! Nyfødtfoto henger på veggen. Sammen med bryllupbilde og et gravidbilde. JEG liker det utrolig godt (er selvfølgelig fullt påkledd på gravidbilde) Anonymkode: 6a919...0a2
Sandie Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 Jeg vurderte å ta slike bilder hos fotograf. Tenkte det kunne være et fint minne å ha siden jeg ikke vet om jeg skal være gravid flere ganger, og dermed får denne kroppsformen igjen;) Men nå som jeg er snart ved termin har jeg slått tanken i fra meg. Er for sliten til å orke det nå, har vond rygg og føler meg ikke særlig fin. Fotografen sa den beste tiden å ta slike bilder var rundt 7 mnd, før man begynner å føle seg for stor/tung/sliten. Har tatt noen bilder med mobilen. Det blir jo ikke det samme, men uansett et lite minne fra tiden som gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå