Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Har hatt strekkbart, klumpete blank,  gelatinaktig utflod i 4 dager (får alltid dette under El)  men denne gangen slo El-testen ut etter slimet hær gått over til hvit lotion. 

Så hva stoler jeg på? 

Anonymkode: ee2a4...dba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville stolt på test. Hadde ikke noe el slim (pleier å ha) denne mnd, og jeg ble gravid. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurte på det samme, har hatt El-slim i 4-5 dager. Positiv test 25. januar, negativ 26 (på ettermiddagen). Men hadde El-slim i går også (27 Jan)

Syntes det var litt rart, så testet det med vann. Det gikk i oppløsning, så for min del tror jeg det evt var rester fra sæd? 🙈 Kan være det samme for din del? 😊

Skrevet

Ingen av delene. Man kan få både slim og positiv test, uten at eggløsning skjer. Og selv om eggløsning skjer får enkelte positiv test hele tre døgn før, mens andre så tett på som 12 timer. Og slim kan komme dagesvis før, og for noen få vare 1-2 dager etter eggløsning, da det er alt for sent å bli gravid i og med at egget bare lever i 24 timer, og spermen bruker 12 timer på å komme frem. 

Bare husk at sex hver 2-3 dag er optimalt for å bli gravid. Mange trur de må holde på så mye som mulig akkurat ved eggløsning, noe som virker mot sin hensikt. 

Anonymkode: b82a7...5e6

Skrevet
35 minutter siden, lille_myyy skrev:

Jeg lurte på det samme, har hatt El-slim i 4-5 dager. Positiv test 25. januar, negativ 26 (på ettermiddagen). Men hadde El-slim i går også (27 Jan)

Syntes det var litt rart, så testet det med vann. Det gikk i oppløsning, så for min del tror jeg det evt var rester fra sæd? 🙈 Kan være det samme for din del? 😊

Nei,  har ikke hatt sex.. Å det er gelatin aktig 😂 

Men tror jeg skal stole på testen,  da de har virket før. 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av delene. Man kan få både slim og positiv test, uten at eggløsning skjer. Og selv om eggløsning skjer får enkelte positiv test hele tre døgn før, mens andre så tett på som 12 timer. Og slim kan komme dagesvis før, og for noen få vare 1-2 dager etter eggløsning, da det er alt for sent å bli gravid i og med at egget bare lever i 24 timer, og spermen bruker 12 timer på å komme frem. 

Bare husk at sex hver 2-3 dag er optimalt for å bli gravid. Mange trur de må holde på så mye som mulig akkurat ved eggløsning, noe som virker mot sin hensikt. 

Anonymkode: b82a7...5e6

Helt sant,  pleier å få mensen 17 dager etter første positive el-test. Har ofte positiv i 2-3 dager,  men vet jo at ting endrer seg og at egget ikke kan slippe osv. 

Hadde ikke sex når jeg hadde El slik grunnet sykdom,  tok el-test i dag som har positiv (negativ igår)  så gir det en sjans i dag

Skrevet
50 minutter siden, plastfolien skrev:

Jeg ville stolt på test. Hadde ikke noe el slim (pleier å ha) denne mnd, og jeg ble gravid. 

Å gratulerer 😁 verdt ett forsøk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...