Gå til innhold

Hva noen mennesker ikke ser ut til å forstå når det kommer til likestilling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det handler om at alle skal ha like muligheter, det handler ikke om at utfallet skal bli det samme for alle.

Les at jeg skrev noen

Anonymkode: 155d3...052

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Cartman
Skrevet

Menn og kvinner har like muligheter i Norge. Var det noe mer du lurte på kjære?

Skrevet
Akkurat nå, Cartman skrev:

Menn og kvinner har like muligheter i Norge. Var det noe mer du lurte på kjære?

Bra forsøk på hersketeknikk lille venn.

• Liker 3
Gjest Cartman
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bra forsøk på hersketeknikk lille venn.

Ja jeg er din lille venn. Kom til lille venn, så skal lille venn beskytte deg mot patriarkatet :kyss2: 

Skrevet
Akkurat nå, Cartman skrev:

Ja jeg er din lille venn. Kom til lille venn, så skal lille venn beskytte deg mot patriarkatet :kyss2: 

Ignorert

Gjest Cartman
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ignorert

Ignorert

Skrevet
På 28.1.2018 den 14.19, Cartman skrev:

Menn og kvinner har like muligheter i Norge.

Nei det har vi ikke. Likestilling handler heller ikke bare om like muligheter, men å respektere hverandre uavhengig av kjønn, og så mye kvinner blir seksuelt trakassert, voldtatt, latterliggjort, nedrakket og bagatellisert av menn kun pga at de er kvinner så er likestilling viktig for å få en stopper for denne misogynien.

Anonymkode: f7270...d78

• Liker 2
Skrevet
På 28.1.2018 den 14.24, Cartman skrev:

Kvinner trenger ikke at menn skal beskytte oss, men for at samfunnet skal bli trygt for kviner og vi skal komme nærmere likestilling enn vi er i dag så krever det at menn slutter å oppføre seg på en måte som gjør at kvinner har behov for å måtte beskytte seg.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke sikkert at det er på grunn at man er kvinne man blir bagatellisert, latterliggjort eller trakasert. Kan jo hende at utfallet hadde blitt det samme om du var mann som passet like dårlig inn eller var helt på jordet med ting. Det er likestilling. 

Anonymkode: 54477...0d6

Skrevet
På 28.1.2018 den 13.51, AnonymBruker skrev:

Det handler om at alle skal ha like muligheter, det handler ikke om at utfallet skal bli det samme for alle.

Les at jeg skrev noen

Du skrev ikke noen.

Anonymkode: 71187...c99

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det har vi ikke. Likestilling handler heller ikke bare om like muligheter, men å respektere hverandre uavhengig av kjønn, og så mye kvinner blir seksuelt trakassert, voldtatt, latterliggjort, nedrakket og bagatellisert av menn kun pga at de er kvinner så er likestilling viktig for å få en stopper for denne misogynien.

Er det ikke slitsomt å være et kronisk offer?

Anonymkode: 3353e...051

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...