Gå til innhold

Sjokkert over leveringstid iHerb/DHL.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, bare for å ha det på det rene:

Bestilling under moms-grensen, altså ikke noe tid på tolltull.

Brukte ekspress-levering, kostet 117kr.

Ble bestilt mandags kveld, kl. 18.00 Norsk tid. Ble sendt fra Ontario/Los Angeles, CA.

Var tilgjengelig for henting hos Narvesen (pick-up point) i Oslo onsdag kl. 13.00.

Det har altså tatt litt over halvannen dag, å få tilsendt en forsendelse fra andre siden av kloden, til 117kr.

Ja, var ikke så tung, og slapp momsing og alt det der. 

Men må likevel si meg meget imponert!

Anonymkode: f929b...2ff

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar ikke lang tid når det blir sendt med fly, nei. 

Anonymkode: cc5ab...7c3

Skrevet

Etter å ha handlet på nett i nesten 20 år (min første PC hos multicom), så har jeg aldri opplevd så rask levering til så rimelig pris. :nori:

Anonymkode: f929b...2ff

• Liker 2
Skrevet

Pakken min brukte 1,5 måned  🙄

Anonymkode: afcd7...205

Skrevet

Det går nå altså raskere å få en pakke fra andre siden av jordkloden enn hva Posten lover for et vanlig innenlands brev ... 

Jeg er imponert over iHerb og DHL, men tror ikke jeg skal si så mye om Posten. :P

Anonymkode: 86a3c...9b9

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går nå altså raskere å få en pakke fra andre siden av jordkloden enn hva Posten lover for et vanlig innenlands brev ... 

Jeg er imponert over iHerb og DHL, men tror ikke jeg skal si så mye om Posten. :P

Anonymkode: 86a3c...9b9

Det er jo fordi Posten vanligvis ikke sender med fly.

Anonymkode: cc5ab...7c3

Skrevet

Prisen er jo 8-9 ganger mer enn det Posten tar for et brev, så akkurat det ville jeg ikke sammenlignet :)

Forøvrig koster det kr. 8,84 å sende et postkort med den amerikanske Posten (USPS), mens det andre veien koster kr. 22.

Uansett: imponert over leveringstiden.

• Liker 1
Skrevet

Enkelte ganger går leveranser med lynets hastighet.

Bestilte fra Boozt forrige fredags kveld. På mandag var pakken henteklar på post-i-butikk! 

I fjor høst var en bestilling til Boozt henteklar på post-i-butikk dagen etter at bestillingen ble lagt.

Jeg er imponert.

Anonymkode: bb2e9...795

Skrevet

Jepp, Dhl/ups/FedEx er kjempegode. Desverre for dyre å bruke for å sende innen Norge for min nettbutikk. 

Men synes postnord er gode, dem bruker en dag fra min småby helt i sør til 60% av landet. Er vel bare Tana som tar 3 dager.

Anonymkode: 70a04...ed3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...