Gå til innhold

Kjøpt Tinder +, fortsatt ikke suksess

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte å prøve tinder +, men jeg får virkelig ikke matches. Jeg har to greie bilder, der det ene bildet er tatt i mørket med blitz på, og det andre bildet er i en fotballsetting. 

Jeg har bra selvbilde og syns selv jeg er kjekk, men vurderer å bare slette meg fra appen og innse tapte 109 (tinder+) kr.

Er jeg mindre fin!?

Mann25

Anonymkode: 240fc...c8a

Videoannonse
Annonse
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

109 kr per mnd er vel ca det samme som et Netflixabbonement koster, og så mye mer kos og underholdning du får :)

Skrevet
1 minutt siden, HanenIFlokken skrev:

109 kr per mnd er vel ca det samme som et Netflixabbonement koster, og så mye mer kos og underholdning du får :)

Du har kanskje bare 109 kroner å bruke hver måned, men andre har bedre råd og kan betale for begge deler. 

• Liker 1
Gjest HanenIFlokken
Skrevet
Akkurat nå, FrodeF skrev:

Du har kanskje bare 109 kroner å bruke hver måned, men andre har bedre råd og kan betale for begge deler. 

Uff da.. 

Skrevet

Det er jo ikke noe vits i å betale for tinder, de fleste har sweipa seg gjennom alle uansett og da har du dukket opp på et eller annet tidspunkt - de liker deg ikke noe mer selv om du kommer tidligere om det er sånn det fungerer.

Ville lagt ut et normalt ansiktsbilde i dagslys så folk ser hvem du er.

Anonymkode: 68c58...764

• Liker 2
Skrevet

Bildene dine høres elendige ut. Et bilde tatt i mørket med blitz gir ikke akuratt riktig inntrykk av ansiktet ditt siden lyset og skyggene faller unaturlig , og jeg blir veldig skeptisk til menn som tar selfies i mørket generelt, da tenker jeg at de er stygge og at det fineste de fikk til var i mørket med blitz.  Fotballbilde er som regel langt i fra og ofte med flere andre på bildet, og sier meg derfor absolutt ingenting om utsendet til fyren.

Bytt bilder til klare dagslys bilder og ha minst 4 bilder der tre er av ansiktet og et av kroppen (uten å være kleine poseringsbilder) så endrer det seg nok for deg der inne!

Anonymkode: 9e186...e1f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...