AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Hei! Jeg tenkte å prøve tinder +, men jeg får virkelig ikke matches. Jeg har to greie bilder, der det ene bildet er tatt i mørket med blitz på, og det andre bildet er i en fotballsetting. Jeg har bra selvbilde og syns selv jeg er kjekk, men vurderer å bare slette meg fra appen og innse tapte 109 (tinder+) kr. Er jeg mindre fin!? Mann25 Anonymkode: 240fc...c8a
Gjest HanenIFlokken Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 109 kr per mnd er vel ca det samme som et Netflixabbonement koster, og så mye mer kos og underholdning du får
FrodeF Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, HanenIFlokken skrev: 109 kr per mnd er vel ca det samme som et Netflixabbonement koster, og så mye mer kos og underholdning du får Du har kanskje bare 109 kroner å bruke hver måned, men andre har bedre råd og kan betale for begge deler. 1
Gjest HanenIFlokken Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Akkurat nå, FrodeF skrev: Du har kanskje bare 109 kroner å bruke hver måned, men andre har bedre råd og kan betale for begge deler. Uff da..
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Det er jo ikke noe vits i å betale for tinder, de fleste har sweipa seg gjennom alle uansett og da har du dukket opp på et eller annet tidspunkt - de liker deg ikke noe mer selv om du kommer tidligere om det er sånn det fungerer. Ville lagt ut et normalt ansiktsbilde i dagslys så folk ser hvem du er. Anonymkode: 68c58...764 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Bildene dine høres elendige ut. Et bilde tatt i mørket med blitz gir ikke akuratt riktig inntrykk av ansiktet ditt siden lyset og skyggene faller unaturlig , og jeg blir veldig skeptisk til menn som tar selfies i mørket generelt, da tenker jeg at de er stygge og at det fineste de fikk til var i mørket med blitz. Fotballbilde er som regel langt i fra og ofte med flere andre på bildet, og sier meg derfor absolutt ingenting om utsendet til fyren. Bytt bilder til klare dagslys bilder og ha minst 4 bilder der tre er av ansiktet og et av kroppen (uten å være kleine poseringsbilder) så endrer det seg nok for deg der inne! Anonymkode: 9e186...e1f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå