Gå til innhold

Mailer som går til feil adresse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte akkurat ut mail til flere mottakere - og fikk svar fra en helt ukjent en .. som heller ikke sto som mottaker (aldri sett den adressen tidligere) - men som hadde fått mailen. :o

Blir jo litt skremt av sånn .. og tenker på hvor mailene kan ende opp..

Noen andre som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. ja, her på jobben. Man må være dobbelt nøye på hvor man sender mailen.

En jente her på jobben hadde engasjert en eiendomsmegler for prisvurdering. Hun hadde hatt kontakt med denne 1 gang pr. mail. Etter et par uker dukker det plutselig opp en mail - som tydeligvis var sendt til flere en det som var intensjonen. Det var en typisk 'guttemail' med en fin fordeling av våre lettkledde medsøstre. Vedkommende eiendomsmegler hadde tydeligvis blingset hardt ved utsendelse (ettersom hun var eneste jente blant mottagere og fortsatt bare en klient). Det var en lettere beklemt eiendomsmegler som straks sendte sine beklagelser så snart vi gjorde ham oppmersom på tabben. :)

Skrevet

Det verste er at han ikke står som mottaker - og jeg har ham ikke i noen adresselister - men han har opplagt fått mailen - i og med at han sender den i retur til meg.

Hvordan skal jeg unngå dette???

Skrevet

Høres ikke ut som din feil.

Det kan være at en av mottakerene dine har satt opp at andre også skal motta e-posten. Dette er vanlig i jobbsammenheng hvis noen f.eks. er deltidssykemeldt, sluttet osv..

;)

Skrevet
Høres ikke ut som din feil.

Det kan være at en av mottakerene dine har satt opp at andre også skal motta e-posten. Dette er vanlig i jobbsammenheng hvis noen f.eks. er deltidssykemeldt, sluttet osv..

;)

Takk skal du ha .. det kan kanskje stemme .. for det er en del jobbadresser på de jeg sender ut. Da får jeg sjekke en og en - om hvilken det evt. er som blir "omadressert".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...