Gå til innhold

en god framgangsmåte på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker å bruke følgende metode for å øke sannsynlig for meg å ha en seriøst partner

( med seriøst mener jeg at hun stikker ikke av etter at jeg har knullet henne i et par måneder)

Jeg tenker å droppe alle tinder profiler som har bikini-bilder og også en god del av de som ikke har noe profiltekst ? 

Høres dette ut som en god start?

er forresten hetrofil man

Anonymkode: a03eb...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du dømmer en som er på ferie og poster bilde av seg på surfecamp for å vise at hun er sporty og vil ha en mann som liker å reise, eller bilde der hun syntes hun var fin i ansiktet på et bilde der hun tilfeldigvis sitter i en stol i bikini, for å være useriøs jente?  Snakk om forhåndsdømming og dårlig kvinnesyn .....

Anonymkode: 32c7a...fd8

Skrevet

Jeg hadde ikke profiltekst på tinderen min, men var ute etter noe seriøst og det fikk jeg også. 

Anonymkode: 2a464...ed0

• Liker 1
Gjest Fillerista
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker å bruke følgende metode for å øke sannsynlig for meg å ha en seriøst partner

( med seriøst mener jeg at hun stikker ikke av etter at jeg har knullet henne i et par måneder)

Jeg tenker å droppe alle tinder profiler som har bikini-bilder og også en god del av de som ikke har noe profiltekst ? 

Høres dette ut som en god start?

er forresten hetrofil man

Anonymkode: a03eb...426

Hvis du som mann har problemer med at damer stikker av etter at du "har knullet henne i et par måneder", bør du revurdere flere ting enn fremgangsmåten din på tinder!

Skrevet
4 timer siden, Inkognito A skrev:

Hvis du som mann har problemer med at damer stikker av etter at du "har knullet henne i et par måneder", bør du revurdere flere ting enn fremgangsmåten din på tinder!

Tror det heller er fordi han er dårlig i senga eller har liten pikk om han pleier å alltid oppleve at damene fader han ut etter å ha hatt sex.

Anonymkode: 32c7a...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...