AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Tenker ofte på dette (og er ikke ute etter argumenter av typen «mitt brukernavn kan ikke knyttes opp mot meg uansett, så bryr meg ikke»). Hva om du, av en eller annen grunn, plutselig hadde måtte stå til rette for alt du har skrevet her som anonym? Privat, og profesjonelt? Enten da som AnonymBruker, eller med et tilfeldig, «anonymt» brukernavn. Anonymkode: 16cd0...327
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Null stress, har ikke skrevet noe her som jeg ikke kunne sagt direkte til en person. Når jeg likevel bruker anonym hele tiden, er det bare fordi jeg liker å være helt anonym og jeg liker at det ikke kan spores til meg på noe vis - men det hadde ikke vært krise om det skjedde. Anonymkode: 81c69...253 2
Minlillesky Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Det jeg skriver her inne, kan jeg fint si i virkeligheten også. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Dette har jeg også tenkt mye på. Hadde blitt litt småflau for enkelte ting kanskje, men nettopp fordi dette kan bli en realitet skriver jeg ikke ting jeg ikke kan stå for. Når folk skriver syke ting tror jeg ikke de overhode har reflektert over at det ikke trenger å forbli anonymt. Anonymkode: 73334...280 2
WubWub Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Jeg har ingen å stå til rette for så det tror jeg hadde gått helt fint.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Akkurat nå, WubWub skrev: Jeg har ingen å stå til rette for så det tror jeg hadde gått helt fint. Alle også du har noe å stå til rette for. Anonymkode: 635d3...3f6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 Ikke så flau, bruker anonym knappen slik at jeg ikke trenger å bli hetset for hver ting jeg skriver.. Eller mao at jeg ikke trenger å få "notifications hver gang, selv om jeg aldri skrive noe stygt til noen Anonymkode: e79de...214
WubWub Skrevet 28. januar 2018 #9 Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle også du har noe å stå til rette for. Anonymkode: 635d3...3f6 Hvem skulle det isåfall ha vært?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #10 Skrevet 28. januar 2018 Jeg kunne nok blitt litt flau over noe av det, men absolutt ingen krise. Jeg skriver ikke noe som er av en slik karakter at jeg hadde trengt å "stå til rette for det". Er ofte mer kritisk til hva jeg skriver på nettet enn til hva jeg sier på pauserommet. Eneste er at jeg på nettet av og til kan dele mer personlige ting som jeg ikke sier til alle og enhvær. Anonymkode: bd002...3c1
Gjest Cartman Skrevet 28. januar 2018 #11 Skrevet 28. januar 2018 Flau over å være seg selv? Jeg sier mye av det samme i det virkelige liv. Kanskje på en litt snillere måte, da jeg kan se den følelsesmessige reaksjonen til mennesker jeg omgås. På nettet er alt mye "kaldere".
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #12 Skrevet 28. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Null stress, har ikke skrevet noe her som jeg ikke kunne sagt direkte til en person. Når jeg likevel bruker anonym hele tiden, er det bare fordi jeg liker å være helt anonym og jeg liker at det ikke kan spores til meg på noe vis - men det hadde ikke vært krise om det skjedde. Anonymkode: 81c69...253 Jeg hadde ikke hatt betenkeligheter i det hele tatt. Jeg mener jo det jeg skriver. Anonymkode: b76bd...4fc
Gjest Uhumskheter Skrevet 28. januar 2018 #13 Skrevet 28. januar 2018 Tar opp helseproblemer og sex preferanser anonymt. Hadde ikke vært verdens undergang om folk hadde funnet ut at det var meg, men hadde ikke blitt kjempehappy. Om folk hadde knyttet brukeren min opp mot "virkelige" meg, så hadde ikke det vært verdens undergang heller. Er flere her inne som vet hvem jeg er.
bortebra Skrevet 28. januar 2018 #14 Skrevet 28. januar 2018 Jeg skriver det meste under brukernavnet, er jo allerede anonym. Jeg skriver ikke ting jeg ikke kunne stått for, men jeg vil jo helst ikke at private detaljer skal være allmenn viten. Men jeg kan leve med det.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #15 Skrevet 28. januar 2018 Jeg kan selvfølgelig stå for det jeg skriver anonymt selv om noe av det nok kunne overrasket noen mennesker. Nå skal det sies at jeg har skrevet utrolig mye vas og usakligheter under anonym bruker, kranglet endel her inne tidligere samt skrevet et par trolletråder som jeg nok hadde blitt litt flau over hvis det var offentlig informasjon. Nå deler jeg ikke like mye lenger fordi jeg ikke føler behovet for det. Anonymkode: 84c8a...a14
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #16 Skrevet 28. januar 2018 Et av mine viktigste prinsipper i livet er egen integritet. Jeg baksnakker ikke, jeg mobber ikke, jeg sier eller skriver aldri noe jeg ikke kan stå for, og jeg skriver ikke innlegg her inne jeg ikke kan stå for. Når det kommer til at jeg bruker AB skyldes det enkelt og greit enkelte troll her inne. På et tidspunkt ble jeg lei av at man brukte informasjon i min profil og tidligere tråder til å argumentere mot meg, det var langt over streken til mobbing og trakassering. Anonymkode: e2ab3...826
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #17 Skrevet 28. januar 2018 Hadde blitt litt nervøs ja... Jeg er en veldig privat person, og vil ikke at andre som kjenner meg skal vite mine egentlige tanker og meninger. Anonymkode: 2dcaa...b8b
Tibbie Skrevet 28. januar 2018 #18 Skrevet 28. januar 2018 Jeg er heldigvis anonym bak mitt ekte nick, så føler meg dobbelsikret når jeg er anonym bruker. Det eneste folk vet er at jeg heter Tina, og det heter jo "alle" i Norge Har aldri skrevet noe som ville "skadet" meg (som innrømmelser, brudd på taushetsplikt, mobbing ol.) om det kom ut, men er som regel anonym når det kommer til ting som sex. Bare sånn i tilfelle noen skulle avslørt min identitet. Hadde blitt svært lite fornøyd om mine "hemmeligheter", "betroelser" og private snikksnakk jeg har delt her inne med dere hadde kommet ut i det virkelige liv. Det hadde sikkert ikke skjedd så mye annet enn at jeg hadde blitt pinlig berørt, men det vil man jo som regel unngå :D(Snikksnakket mitt som er dobbeltanonymt her inne er av typen som blir publisert i Hønehjørnet og Kvinneforum, så kanskje jeg overvurderer hvor mye jeg bør skamme meg )
Elaine Marley Skrevet 28. januar 2018 #19 Skrevet 28. januar 2018 Jeg ville nok ha blitt litt flau over noe av det jeg har skrevet, men jeg skulle nok ha overlevd. Mest flaut med private kjipe tanker.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #20 Skrevet 28. januar 2018 Hvis det hadde blitt "koblet opp mot min person" (hva enn det innebærer), så ville det fortsatt bare vært enkeltutsagn på gitte tidspunkt, og ikke noe som ville påvirket livet mitt i noen retning. Anonymkode: 3a1c5...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå