AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 På kafeer og litt generelt.... Jeg ser de aller fleste sitter med ryggen krum om noe plasseres på et bord... Hvorfor i huleste skal alt være lavt??? Anonymkode: ad78f...e58
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Fordi idealet er å være lav kvinne. Mennene skal ofre seg for de lave, vakre kvinnene og må dermed sitte med krum rygg.. Anonymkode: 8baf6...077 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi idealet er å være lav kvinne. Mennene skal ofre seg for de lave, vakre kvinnene og må dermed sitte med krum rygg.. Anonymkode: 8baf6...077 Vært på espresso House? Er masse steder hvor ting er like forbanna lavt. Men nå ser jeg like mange kvinner som menn måtte sitte med krum rygg.. Anonymkode: ad78f...e58
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vært på espresso House? Er masse steder hvor ting er like forbanna lavt. Men nå ser jeg like mange kvinner som menn måtte sitte med krum rygg.. Anonymkode: ad78f...e58 Er vel snakk om gjennomsnittet på de fleste plasser.. Så har du enkelte plasser hvor meningen ikke er å sitte med "krum" rygg, men en mer behagelig atmosfære. Hvor du rett og slett kan sitte med kaffekoppen eller kakestykket i fanget om du ønsker. Anonymkode: dcf29...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå