Gå til innhold

Jeg liker iikke familien min

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymkode: b0ec5...893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller.

Anonymkode: e30f7...2e8

Skrevet

Ok. Hvorfor ikke?

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Liker dem heller ikke noe særlig.

Skrevet
7 minutter siden, Calandria said:

Liker dem heller ikke noe særlig.

Hvorfor ikke?

9 minutter siden, Sillyline said:

Ok. Hvorfor ikke?

Fordi de bl annet alltid skal gjøre ting av prinsip.

Kommer noen gjester 15 minutter sent, så skal de være 15 minutter sent i deres selskap. Dette gjelder broren min. Bare for gi et lite eksempler.

Min far er ufør, jeg flyttet ut for 6 mnd siden, og skulle hjemmom å hente noen papirer til nav, og opprinnelig skulle opp til han etter jeg leverte, siden vi var 20 min sent ute kunne han ikke lenge, da måtte han måtte gjør det han ikke fått gjort, mens han venta...

Dette er småting, men når legges i sammen, Det er forskjellbehandlingene på søsken, de blir snakket med , mens jeg blir av sammentlige av de utelatt og blitt behandlet med mindre respekt fordi jeg er yngst og jente. (jeg er norsk, foreldre 70)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke?

Kommer noen gjester 15 minutter sent, så skal de være 15 minutter sent i deres selskap. Dette gjelder broren min. Bare for gi et lite eksempler.

Min far er ufør, jeg flyttet ut for 6 mnd siden, og skulle hjemmom å hente noen papirer til nav, og opprinnelig skulle opp til han etter jeg leverte, siden vi var 20 min sent ute kunne han ikke lenge, da måtte han måtte gjør det han ikke fått gjort, mens han venta...

Dette er småting, men når legges i sammen, Det er forskjellbehandlingene på søsken, de blir snakket med , mens jeg blir av sammentlige av de utelatt og blitt behandlet med mindre respekt fordi jeg er yngst og jente. (jeg er norsk, foreldre 70)

Tar det tilbake ikke respekt i det hele tatt-

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke?

Dette skjønte jeg ikke noe av?

Anonymkode: e579a...3ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...