AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Jeg har vært singel noen år etter et langt forhold. Og nå lengter jeg så innmari etter en kjæreste. En å dele alt med. En komme hjem til. Jeg har mange venner og et bra sosialt liv. I kveld har jeg vært på middag med gode kollegaer og hatt en morsom kveld. Men når vi alle drar hjem til vårt, og alle andre til en partner, går jeg alene hjem og kommer til en mørk leilighet. En kald seng. Noen ganger er det så innmari sårt å ikke finne en som vil dele livet sitt med meg. Jeg har vært på mange dater og deltar på mange forskjellige aktiviteter. Likevel er jeg alene. Og det føles enda verre når jeg har gjort en skikkelig innsats for å finne noen, uten klare det. Skulle så gjerne ønske det var en som ventet på, og ble glad for å se, meg da jeg kom hjem ikveld. 😔 Anonymkode: 4e91e...414 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Samme her. Dag ut og dag inn. Er du mann eller kvinne? Anonymkode: 1af9b...e18
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 I feel for you! 💙 Samme her, k26år. Anonymkode: f6480...18b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Det er veldig farlig og destruktivt å legge sin livskvalitet i om man har kjæreste eller ikke. Det er trist å ikke ha full lommebok hver dag også , men so what ? ikke la andre personer definere deres livsutfoldelse og kvalitet ! Dere må lære dere å trives i eget selskap ! Anonymkode: 6d44e...f1b 11
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Jeg skjønner til en viss grad hva du mener. Eksen var i samme sutuasjon. 30 da han møtte meg. Han slutta å gå på julebord, f.eks., Anonymkode: f1c51...6d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig farlig og destruktivt å legge sin livskvalitet i om man har kjæreste eller ikke. Det er trist å ikke ha full lommebok hver dag også , men so what ? ikke la andre personer definere deres livsutfoldelse og kvalitet ! Dere må lære dere å trives i eget selskap ! Anonymkode: 6d44e...f1b Delvis enig i den her... Lykken skaper vi selv, men det må ikke bli galt i ytre at man føler seg ensom og ønsker seg en partner. Det er tross alt en naturlig del av livet for de fleste... Personlig så er jeg singel, har en god jobb, egen leilighet, penger på kontoen, frihet til å gjøre hva jeg vil. Ja, jeg er lykkelig men likevel ønsker jeg meg en partner og føler meg tidvis ensom. Det ene erstatter ikke det andre. TS: Stå på og ikke gi opp. -mann- Anonymkode: 42c1f...e40 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Delvis enig i den her... Lykken skaper vi selv, men det må ikke bli galt i ytre at man føler seg ensom og ønsker seg en partner. Det er tross alt en naturlig del av livet for de fleste... Personlig så er jeg singel, har en god jobb, egen leilighet, penger på kontoen, frihet til å gjøre hva jeg vil. Ja, jeg er lykkelig men likevel ønsker jeg meg en partner og føler meg tidvis ensom. Det ene erstatter ikke det andre. TS: Stå på og ikke gi opp. -mann- Anonymkode: 42c1f...e40 Det er synd at du føler deg ensom, som sagt du bør lære å trives i eget selskap, les boken Kjedsomhetens filosofi og andre bøker , vær mer med venner, lær deg noe hjemmehobby du kan drive med f eks et instrument eller kunst, skaff deg evn en hund. Når folk som er alvorlig syke og aldri kan forlate leiligheten eller ha besøk overlever selvom de ikke ser folk på 3 måneder untatt hjelpepleieren som kommer med mat en gang i uka , så greier en som møter folk hver dag på jobb og har venner man kan henge med og hobbyer man kan drive med fint klare seg uten å føle seg ensom også. Det er bare offerrolle å sitte å føle på ensomhet når man faktisk har muligheten til å være med folk så mye man vil . Anonymkode: 6d44e...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #9 Skrevet 28. januar 2018 Har det akkurat på samme måten. Men jeg har også innsett nå at jeg må lære meg å sette pris på det jeg har i livet, og trives med meg selv, som singel. Ikke enkelt, vi mennesker har jo noen grunnleggende behov. m26 Anonymkode: 0b1e8...a56 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #10 Skrevet 29. januar 2018 På 28.1.2018 den 2.07, AnonymBruker skrev: Det er veldig farlig og destruktivt å legge sin livskvalitet i om man har kjæreste eller ikke. Det er trist å ikke ha full lommebok hver dag også , men so what ? ikke la andre personer definere deres livsutfoldelse og kvalitet ! Dere må lære dere å trives i eget selskap ! Anonymkode: 6d44e...f1b Helt enig. Tragedien er at dere trenger noen, ikke at dere er single. Anonymkode: dbbd6...20c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #11 Skrevet 29. januar 2018 On 1/28/2018 at 2:07 AM, AnonymBruker said: Det er veldig farlig og destruktivt å legge sin livskvalitet i om man har kjæreste eller ikke. Det er trist å ikke ha full lommebok hver dag også , men so what ? ikke la andre personer definere deres livsutfoldelse og kvalitet ! Dere må lære dere å trives i eget selskap ! Anonymkode: 6d44e...f1b Dette er så sykt teit når folk skriver denne typen oppkast. Hvem er det som sier at vi ikke trives i vårt eget selskap? Jeg stortrives med meg selv og med livet mitt, men alikevel kommer det en snikende følelse av at jeg savner å ha noen hjemme med meg. Anonymkode: 7b339...26d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå