AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Del Skrevet 27. januar 2018 Noen som har gått der eller går der? Har sett litt på siden deres og vurderer å ta vg3 på nytt. Regner med at det går an? Jeg fikk 1 på eksamen i matematikk på vg1 men tar den nå opp. Har også forbedret en karakter fra vg3. Er det da umulig å komme inn? Anonymkode: 0a984...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Del Skrevet 28. januar 2018 Har gått der. Ville bare gått der om du skal forbedre karakterer fra 5 til 6. Betalte for 3 fag men datt av undervisning nesten med en gang (hadde selv strøket i realfag og skulle ta et nytt), de fleste som gikk der da hadde 5 og måtte ha 6 for å komme inn på studier. Var ikke noe særlig hjelp å få Anonymkode: d3d3c...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Del Skrevet 28. januar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gått der. Ville bare gått der om du skal forbedre karakterer fra 5 til 6. Betalte for 3 fag men datt av undervisning nesten med en gang (hadde selv strøket i realfag og skulle ta et nytt), de fleste som gikk der da hadde 5 og måtte ha 6 for å komme inn på studier. Var ikke noe særlig hjelp å få Anonymkode: d3d3c...8be Men var du elev som fikk standpunkt også da?:) For jeg ser det kan være mulig der, og jeg ville heller gjort det enn å ta opp 6-7 eksamener som privatist.. Anonymkode: 0a984...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Del Skrevet 28. januar 2018 Jeg hadde fått standpunkt om jeg hadde fortsatt, dette er vel 4-5 år siden så kan hende de har endra det nå. Jeg synes nivået var alt for høyt fra starten av, og de brukte mest tid på vanskelige eksamensoppgaver for de som siktet på 6. Gikk ikke glipp av noen timer, men fikk ikke så mye ut av det og måtte bruke mye tid på det grunnleggende hjemme. Etter 3 måneder sluttet jeg og tok andre, enklere fag som privatist. Jeg manglet bare programfag for å få vitnemål, vet ikke hvordan det er når du har 1 fra vg1, men ring de og hør - de er veldig veldig hyggelige de som jobber der iallefall. Anonymkode: d3d3c...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå