AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Til uka får jeg ny mobil, og skal i tillegg bytte abonnent fra telenor til et annet. Når jeg bestiller abonnement fra en ny abonnent, hva får jeg i pakken da? Man må ha nytt sim-kort når man bytter abonnent? Og fra når vil abonnementet gjelde; fra da jeg bestiller abonnementet? Anonymkode: db517...68b
stan Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Abonnementet gjelder fra det nye sim-kortet går aktivt. Om du overfører nummeret, så står det en bestemt tid.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 19 minutter siden, stan skrev: Abonnementet gjelder fra det nye sim-kortet går aktivt. Om du overfører nummeret, så står det en bestemt tid. Ok. Jeg skal ikke bytte nummer. Anonymkode: db517...68b
stan Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg skal ikke bytte nummer. Anonymkode: db517...68b Da vil det være angitt et tidspunkt. Det nye sim-kortet vil virke fra da. Men sjekk om du må gjøre noe for å aktivere. Det vil stå på papiret sim-kortet kommer med.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Syns det er vanskelig å velge abonnement. De fleste tilbyr jo det samme; fri tale, fri sms og mms.. Men hva skal man egentlig skille dem på? Annet enn pris.. Hvilke erfaringer har dere med forskjellige abonnenter? Anonymkode: db517...68b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå