AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #21 Skrevet 28. januar 2018 Da jeg var gravid med min nr to, var jeg innmeldt på et yogakurs der det var en del twist and turns. Tok graviditeten opp med yogalæreren, og han sa at det var litt gammeldags at man ikke skulle gjøre yoga når man hadde mens/var gravid. Han anbefalte meg å kjenne på egen kropp og ikke gjøre noe som ikke kjentes rett. I løpet av kurset sto jeg både på hodet og gjorde full tvist uten at det var noe problem. Men dette var tidlig i svangerskapet da, før magen ble i veien. ift skigåing, så spurte jeg jm om dette da jeg var gravid med første, for det var så deilig skiføre den vinteren. Hun sa at det ikke var noe problem å gå på ski, men at rolige turer kunne være lurt for ikke å overbelaste bekken/ minske faren for fall. Hun sa også at hvis jeg skulle være uheldig å falle, skulle jeg forsøke å falle på magen (!!) fordi at det var mer beskyttelse for baby på magen enn på ryggen. Anonymkode: e7f49...bc6
Minlillelykke Skrevet 28. januar 2018 #22 Skrevet 28. januar 2018 Du kan gjøre alt på listen din, men med måte. Jeg satt i jacuzzi igjennom begge mine svangerskap, men maks 10 minutter, som jordmor sa til meg. Det var veldig godt for ett vondt bekken.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #23 Skrevet 28. januar 2018 Røkte ikke og drakk ikke. Ellers levde jeg som vanlig Anonymkode: 12241...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå